Strikkehjelp

Jeg strikker bukse til baby. Har strikket et bein, og har nå begynt på det andre. Ser at det andre blir mindre da jeg tydeligvis strikker strammere. Er en forskjell på 5-6 m. Kan det ordnes eller må jeg ta opp alt

Det er vanskelig å fikse det. Du kan alltids prøve å strikke på litt ekstra så det blir likt, men det vil bli synlig forskjell uansett

Jeg strikker bukse til baby. Har strikket et bein, og har nå begynt på det andre. Ser at det andre blir mindre da jeg tydeligvis strikker strammere. Er en forskjell på 5-6 m. Kan det ordnes eller må jeg ta opp alt

Strikker med magic loop, så det alltid blir lik strikkefasthet. Også fordi jeg ikke har ork til å begynne på en til når jeg er ferdig med den første. :P

Strikker med magic loop, så det alltid blir lik strikkefasthet. Også fordi jeg ikke har ork til å begynne på en til når jeg er ferdig med den første. :p
Magic loop, er det sånn strikkering?

Jeg bruker bare en rundpinne når jeg strikker magic loop, men den må være minst 100 cm. For to ermer 120 cm. Synes 2 rundpinner høres mer komplisert ut?! :)

Back
Topp