Det var lurt, det skal jeg sjekke ut takk for svar!Jeg strikket jakke fra dukkeklær klompelompeboken og en ribb-bukse fra drops i str prematur/44. Passet supert...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurt, det skal jeg sjekke ut takk for svar!Jeg strikket jakke fra dukkeklær klompelompeboken og en ribb-bukse fra drops i str prematur/44. Passet supert...
Den heter Strikkefest. Jeg strikker dor fult her nuHvilken bok er den nye? Mye fine oppskrifter? Jeg elsker klompelompe
Er det noen som har strikket hentesett som faktisk passet til en 3 kg baby? Det jeg hadde strikket passet ved 3 mnd alder...
Skal du ikke hente opp masker fra sidene og hekte de på hverandre?Noen som kan hjelpe? Jeg prøver å strikke babysokker, men skjønner ikke denne oppskriften jeg har begynt på undersiden av sokken, og det står "strikk 7 m over disse m. Strikk så to rette sammen i beg. Av hver p til det er 8 m igjen. Jeg prøvde å strikke 7 pinner frem og tilbake også felle med to rette sammen, men det ble altfor kort, så her er det noe feil dette er babysokk fra Dale, 31002 Kari Haugen.. noen som kan hjelpe?