Strikkegalskap

Strikkoman

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
er det flere her inne som er like strikkegal som meg? I dagkommer ministrikk boka i posten og jeg gleder meg! :)
 
Jeg skulle ønske jeg var flink til å strikke, for det ser så gøy ut! Men jeg kan bare strikke rett frem :p Men jeg har en mamma og en mormor som er veeeldig glad i, og flinke til å strikke:D
 
Jeg er veldig glad i å strikke, til barn så foretrekker jeg klompelompe fordi det passer veldig godt til mitt barn :happy: Jeg skal forsøke å strikke mest til storesøster fordi jeg har utrolig mye strikket til baby, men blir det en gutt blir det nok mer babystrikk :happy:
 
Oh yes!! Forhåndsbestilte den selvsagt. Jeg har etterhvert alt for mange strikkebøker, men ser ikke at jeg kan kvitte meg med noen heller.
 
Dere er så flinke! Jeg blir virkelig imponert! Har ikke et eneste håndarbeidsgen i kroppen tror jeg.
 
Jeg elsker å strikke men i tidsklemma blir strikking nedprioritert :banghead:

Jeg har strikket en kjole og et pledd til den første jenta mi, og en rumper til nr 2 men den var for liten når jeg endelig ble ferdig:shy:
 
Jeg elsker strikke. Håper på annet kjønn bare for å strikke mer i nye farger :D
 
Da er første strikk til spiren strikkeg, ble en liten timianshorts i gråbrun merino ❤️ Neste på pinnenne blir en knapperbakgenser så fort jeg er ferdig med margotbuksa til storebror som begynner i barnehagen :)
 
Er det noen som har strikket hentesett som faktisk passet til en 3 kg baby? Det jeg hadde strikket passet ved 3 mnd alder...
 
Jeg må først strikke ferdig genseren til mannen som jeg begynte på for et år siden :p Så er det babystrikk, har begynt med litt research og tar gjerne imot tips! :D
 
Ja! Elsker strikk! er sååå klar for å strikke fra ministrikkboka, og babystrikk generelt! men har senebetennelse så må vente litt til... sååå kjedelig å ikke få strikka noe :(
 
Her strikkes det i hver ledige stund, men nå begynner kvalmen å melde seg, så da blir det nok en liten strikkepause:depressed:
 
Er det noen som har strikket hentesett som faktisk passet til en 3 kg baby? Det jeg hadde strikket passet ved 3 mnd alder...

Jeg strikket jakke fra dukkeklær klompelompeboken og en ribb-bukse fra drops i str prematur/44. Passet supert...
 
Back
Topp