Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da fikk jeg garnet mitt i posten i går ... Så i dag har jeg startet på nøstebarn teppet..
Lager nå et med nøytral farge.. (brunlig). Så blir d noke å strikke et til når vi vet kjønn..
Blir så kjekt ha noe sofa aktivitet til høsten og vinteren
Har også fått ja av en veninne som vil strikke hentesett.. (dvs, ikke sikkert vi bruker d på hjemreisen, men liker så godt strikket tøy).. Livet smiler
![]()
http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1904.html Her er oppskriften.. Så velger du bare garn utenom, (2 tråds merinoull). 2 stk! Og bambus rundpinne!!Selger de pakker med garn, pinner og oppskrift? Jeg vil også strikke teppe
Gutt Juni 2013
Marsbaby 2015
ja, nå holder jeg på med et brunlig.... Og gleder meg sånn til å starte med farger til vinteren når vi har fått vite kjønnSkal begynne å strikke snart jeg også. Må først strikke et teppe som jeg skal gi bort, men har også lyst til å strikke til den lilleStrikka teppe til minstejenta. Ble ikke ferdig da, så jeg lå på sykehuset og strikka etter fødselen ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
det som jeg la link til er sånn rett fram å tilbake strikkingJeg kan strikke, men kun rett fram og tilbakeHar så lyst på teppe til babyen! Noen som har et enkelt teppe å strikke ? ( oppskrift )
det som jeg la link til er sånn rett fram å tilbake strikking![]()
Det blir stoort, så bare til å legge dobbelt over baby hvis du synes d blir tyntKanskje jeg skal prøve meg på det, hadde sett for meg et litt tykkere teppe daMen så kom jeg på at vi nærmer oss vår når babyene er kommet.
Det blir stoort, så bare til å legge dobbelt over baby hvis du synes d blir tyntEr jo ull også, så d holder godt på varmen
![]()
Vi har et sånt teppe, men jeg liker ikke det så veldig godt. Opplevde at de satte fast fingrene i hullene ganske ofte, og da ble de så frustrerte :-/http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1904.html Her er oppskriften.. Så velger du bare garn utenom, (2 tråds merinoull). 2 stk! Og bambus rundpinne!!super enkelt!!
Ja, man skal jo egentlig lage de ganske løse, men jeg lager litt fastere, ikke hatt problem med at barna har hektet seg.Vi har et sånt teppe, men jeg liker ikke det så veldig godt. Opplevde at de satte fast fingrene i hullene ganske ofte, og da ble de så frustrerte :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi fikk vårt i gave vi, og det var veldig løst strikket...Ja, man skal jo egentlig lage de ganske løse, men jeg lager litt fastere, ikke hatt problem med at barna har hektet seg.![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app