Strikke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
:D da fikk jeg garnet mitt i posten i går ... Så i dag har jeg startet på nøstebarn teppet.. :D Lager nå et med nøytral farge.. (brunlig). Så blir d noke å strikke et til når vi vet kjønn.. :) Blir så kjekt ha noe sofa aktivitet til høsten og vinteren :P Har også fått ja av en veninne som vil strikke hentesett.. (dvs, ikke sikkert vi bruker d på hjemreisen, men liker så godt strikket tøy).. Livet smiler ;)

Har tenkt å bestille meg garn å strikke et enkelt teppe. Synes det er så kos å lage noe selv :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:D da fikk jeg garnet mitt i posten i går ... Så i dag har jeg startet på nøstebarn teppet.. :D Lager nå et med nøytral farge.. (brunlig). Så blir d noke å strikke et til når vi vet kjønn.. :) Blir så kjekt ha noe sofa aktivitet til høsten og vinteren :P Har også fått ja av en veninne som vil strikke hentesett.. (dvs, ikke sikkert vi bruker d på hjemreisen, men liker så godt strikket tøy).. Livet smiler ;)

Selger de pakker med garn, pinner og oppskrift? Jeg vil også strikke teppe :)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Skal begynne å strikke snart jeg også. Må først strikke et teppe som jeg skal gi bort, men har også lyst til å strikke til den lille :-) Strikka teppe til minstejenta. Ble ikke ferdig da, så jeg lå på sykehuset og strikka etter fødselen ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal begynne å strikke snart jeg også. Må først strikke et teppe som jeg skal gi bort, men har også lyst til å strikke til den lille :) Strikka teppe til minstejenta. Ble ikke ferdig da, så jeg lå på sykehuset og strikka etter fødselen ;-)

ja, nå holder jeg på med et brunlig.... Og gleder meg sånn til å starte med farger til vinteren når vi har fått vite kjønn ;) MÅ ha 2 nøstebarn tepper! De er så geniale :P

Har sett bilde av et fint teppe med hjerter på, men aner ikke hva det heter eller hvor jeg finner det. Må vel begynne å lete...

Jeg kan strikke, men kun rett fram og tilbake:p Har så lyst på teppe til babyen! Noen som har et enkelt teppe å strikke ? ( oppskrift )

Jeg kan strikke, men kun rett fram og tilbake:p Har så lyst på teppe til babyen! Noen som har et enkelt teppe å strikke ? ( oppskrift )
det som jeg la link til er sånn rett fram å tilbake strikking ;)

Kanskje jeg skal prøve meg på det, hadde sett for meg et litt tykkere teppe da :) Men så kom jeg på at vi nærmer oss vår når babyene er kommet.
Det blir stoort, så bare til å legge dobbelt over baby hvis du synes d blir tynt ;) Er jo ull også, så d holder godt på varmen :)

Vi har et sånt teppe, men jeg liker ikke det så veldig godt. Opplevde at de satte fast fingrene i hullene ganske ofte, og da ble de så frustrerte :-/

Ja, man skal jo egentlig lage de ganske løse, men jeg lager litt fastere, ikke hatt problem med at barna har hektet seg. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, man skal jo egentlig lage de ganske løse, men jeg lager litt fastere, ikke hatt problem med at barna har hektet seg. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Vi fikk vårt i gave vi, og det var veldig løst strikket...

Back
Topp