Mummitrolle
Gift med forumet
Strikker dere?
Isåfall hva skal dere strikke til babyen?
Isåfall hva skal dere strikke til babyen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååh, den var fin! (måtte søke den opp) synd me kvalmen da, har heldigvis god tid til å få den ferdigJeg er nesten ferdig med Haralds trøye, men kvalmen tok meg så måtte legge den litt til side.

Heldigvis god tid, men har mye prosjekter liggende. Mest til storebror og lillebror.Åååh, den var fin! (måtte søke den opp) synd me kvalmen da, har heldigvis god tid til å få den ferdig![]()

Ja, men oppskriftene deres er pyton!Klompelompe har enormt mye fint!![]()

Samme som meg, mange ufoer som ligger, å har endel som skal strikkes... Mye blir satt på vent nå da... Dødsgira på, babyklærHeldigvis god tid, men har mye prosjekter liggende. Mest til storebror og lillebror.![]()

Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker.Samme som meg, mange ufoer som ligger, å har endel som skal strikkes... Mye blir satt på vent nå da... Dødsgira på, babyklær![]()
Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror. 
Hahaha!Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker.Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror.
Jeg vil også strikke babyklær, irriterende med den kvalmen. Har litt jeg har bestilt garn til.