Strikke tråd!

Jeg strikker, har allerede strikket et par plagg. Og i går la jeg opp til et minsten teppe fra klompelompe :happy:

Har ikke så mye planlagt fremover, derfor jeg opprett tråden i håp om litt inspirasjon. Skal strikke en Dinosaur body og lue fra klompelompe :happy:

Samme som meg, mange ufoer som ligger, å har endel som skal strikkes... Mye blir satt på vent nå da... Dødsgira på, babyklær :Heartpink
Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker. :smiley-ashamed004 Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror. :laughing002

Jeg vil også strikke babyklær, irriterende med den kvalmen. Har litt jeg har bestilt garn til.

Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker. :smiley-ashamed004 Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror. :laughing002

Jeg vil også strikke babyklær, irriterende med den kvalmen. Har litt jeg har bestilt garn til.
Hahaha! :laughing002

Håper kvalmen gir seg snart så du får strikke litt :gen014:laughing002

Jeg har begynt på en liten kyse. Kommer nok også til å strikke en ulldress til den lille, og sikkert litt votter. Skal også strikke et babyteppe, men kommer til å vente til jeg vet kjønn

Back
Topp