Åh. Hvilke oppskrifter liker du?Petitknit, har mye fint, men det er så mye "ekstra" med hennes oppskrifter... Jeg liker virkelig ikke de oppskriftene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Hvilke oppskrifter liker du?Petitknit, har mye fint, men det er så mye "ekstra" med hennes oppskrifter... Jeg liker virkelig ikke de oppskriftene![]()
Så heldig du erJeg venter nok også med Hentesett til jeg vet kjønn, har også en mor som strikker så får nok endel fra henne også. Helt siden hun hørte at vi tenkte å få barn har hun strikket. Så hu har et stort lager allerede.

Nå har jeg ikke sjekket opp oppskrifter hun har til baby, men til voksne så har jeg strikket vester, gensere og nå holder jeg på med Oslo lua.Åh. Hvilke oppskrifter liker du?
Skjønner. Jeg har vent meg til hennes oppskrifter. Er det noen andre designer du syns har bedre oppskrifter?Nå har jeg ikke sjekket opp oppskrifter hun har til baby, men til voksne så har jeg strikket vester, gensere og nå holder jeg på med Oslo lua.