Strikke tråd!

Jeg strikker, har allerede strikket et par plagg. Og i går la jeg opp til et minsten teppe fra klompelompe :happy:

Har ikke så mye planlagt fremover, derfor jeg opprett tråden i håp om litt inspirasjon. Skal strikke en Dinosaur body og lue fra klompelompe :happy:

Samme som meg, mange ufoer som ligger, å har endel som skal strikkes... Mye blir satt på vent nå da... Dødsgira på, babyklær :Heartpink
Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker. :smiley-ashamed004 Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror. :laughing002

Jeg vil også strikke babyklær, irriterende med den kvalmen. Har litt jeg har bestilt garn til.

Skulle til å si at jeg har ikke mange ufoer liggende, men joda har fader meg fire stykker. :smiley-ashamed004 Ene er type mangler et erme på Nancygenser til storebror. :laughing002

Jeg vil også strikke babyklær, irriterende med den kvalmen. Har litt jeg har bestilt garn til.
Hahaha! :laughing002

Håper kvalmen gir seg snart så du får strikke litt :gen014:laughing002

Jeg har begynt på en liten kyse. Kommer nok også til å strikke en ulldress til den lille, og sikkert litt votter. Skal også strikke et babyteppe, men kommer til å vente til jeg vet kjønn

Gøy å søke på Instagram, er så mye fint! Men akkurat hentesett vil jeg vente med til jeg vet kjønn. Er så koselig med litt blått eller rosa syns jeg.

Og generelt skummelt å begynne å strikke i uke 6… men tror jeg begynner snart!

Gøy å søke på Instagram, er så mye fint! Men akkurat hentesett vil jeg vente med til jeg vet kjønn. Er så koselig med litt blått eller rosa syns jeg.

Og generelt skummelt å begynne å strikke i uke 6… men tror jeg begynner snart!
Jeg venter nok også med Hentesett til jeg vet kjønn, har også en mor som strikker så får nok endel fra henne også. Helt siden hun hørte at vi tenkte å få barn har hun strikket. Så hu har et stort lager allerede.

Back
Topp