Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk jeg til munnen uten hull denne gangen.
Men hva gjør jeg nå?
Det står strikk 2 omg over de andre maskene med farge 1. Hva er de andre maskene? Er det de som er i farge 1, altså fremsiden av buksa?
Ja, man kan gjøre det?ja, såvidt jeg skjønner det
Men jeg innrømmer i det stille at jeg gikk rett på hele omganger, altså rundt hele buksa med farge #1...
Føler det er lettere bare strikke rundt enn og strikke munnen først..Ser i hvert fall ikke galt ut på buksa jg strikker ;-)
Føler det er lettere bare strikke rundt enn og strikke munnen først..![]()
Glem det, bare jeg som surrer ser jeg nåMen jeg har strikket munnen... Eller skjønte jeg ikke helt hva du mente? Det er jo munnen som gir plass til bleierumpa...![]()
Jeg var veldig usikker her jeg også, men når jeg skjønte det så var det ikke vanskelig i det hele tattDet jeg egentlig tenkte var om man kan strikke rundt istedet for fram og tilbake når man kommer til munnen![]()
Jeg prøvde meg to ganger på munnen før den sattSå fine de blir!vil ha ekstra plass til bleierompa
Synes det bare virker vanskelig. Men spør underveis om jeg ikke skjønner
litt igjen før jeg skal begynne på munnen
![]()
Kanskje jeg bare skal gjøre som på videoen med en gang jeg og..Jeg prøvde meg to ganger på munnen før den satt
Jeg måtte snu på pinnen slik som den videoen til Katmoon.
Men når det satt så var det en lek å gå videre![]()
Du har skjønt det jaKanskje jeg bare skal gjøre som på videoen med en gang jeg og..Men har jeg forstått det riktig som at når man strikker munnen, holder man kun på med den. De andre maskene står på "vent"?
Vet jeg spør mye, men er ikke god med oppskrifter![]()