Strikk-a-long - Monsterbukse

Skal vi se...

Du skal øke en maske foran og bak midtmaskene på bakstykket, og gjøre det samme på forstykket. Da blir det øking med 4 masker. Dette gjør du annenhver runde 8 ganger , altså 16 runder.

Klokere?
Legger ved bilde av mine økinger hvis det hjelper :D

Vedlegg

• 1361916723230.jpg
    1361916723230.jpg
    95,3 KB · Visninger: 40
Supert. Da var det slik jeg mente det måtte være ut fra å se bilde du la ut. :)
Dette går jo så det suser :D

ImageUploadedByBV Forum1361917227.130621.jpg
Der ene benet er på vei, gjesp nå kaster jeg meg i seng, og gleder meg til pfortsette i morgen;)

Så flinke og kjappe dere er:-) Jeg ble ferdig med de første 17 omg i kveld, men da jeg skulle bytte pinne fant jeg ut at de står i et annet arbeid, så må få lånt meg en før jeg kan fortsette:-P

Begynt på munnen nå, strikket fram til markør. Skal nå snu og strikke vrangt tilbake. Men får sånne dumme hull selv og skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre:S

Begynt på munnen nå, strikket fram til markør. Skal nå snu og strikke vrangt tilbake. Men får sånne dumme hull selv og skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre:S
Jeg fikk dettil etter jeg så videoen.
Måtte se den flere ganger så jeg var helt sikker på hva jeg gjorde ;)

Gikk på pc i stedet for mobil nå, og gjør som på video. Men synes det ser ut som det blir hull likevel. Men ser kanskje bare slik ut. Fortsetter og ser hvordan det blir i hvert fall, får heller rekke opp:)

Troor jeg får det til!:)
Blir bare så usikker når det er noe man ikke har gjort før:D
Så bra:-) Gleder meg til å komme til munnen og se den filmen jeg også, for det der har jeg alltid slitt med..

Hvordan deler jeg arbeidet i to for å fortsette på bena?

Jeg starter rett og slett å strikke rundt på strømpepinner med halvparten av maskene, delt midt mellom beina... Stram litt godt de første maskene, jeg klarer aldri å unngå hull heelt men det syr jeg sammen til slutt :p

Jeg starter rett og slett å strikke rundt på strømpepinner med halvparten av maskene, delt midt mellom beina... Stram litt godt de første maskene, jeg klarer aldri å unngå hull heelt men det syr jeg sammen til slutt :p
Tusen takk :)
Jeg ser at hele buksa nok et strikket litt løst. Men det går nok bra likevel :p

Så effektive dere er :)

Jeg lovde meg selv og bli ferdig med munnen igår.
Slik gikk det ikke.....for jeg dro på Strikkekafe.......tamdamamdaaaa....UTEN strikketøyet som lå igjen hjemme :gen045 :gen026 :salut

Dere som strikker 6 mndr, hvor langt strikker dere på benet før dere lager en stripe i farge to, og hvor mange pinner striker dere med farge 2?

Back
Topp