Strikk-a-long - Monsterbukse

Her går det litt frem og tilbake her også.
Nettopp rakket opp en del.
Nå er vi i gang med vrangborden igjen :p
Og neste uke begynner jeg på jobb igjen, så det er ikke sikkert jeg får strikket så mye etter helga.
Men ferdig blir vi nok :)
Lurte på å strikke en til etterpå :p

Ang munnen: Når det står igjen 20 masker blir det vel 60 masker tilbake? Eller skal man strikke til det står igjen 30? Strikker str 4 år..

Ang munnen: Når det står igjen 20 masker blir det vel 60 masker tilbake? Eller skal man strikke til det står igjen 30? Strikker str 4 år..
Når du kun har 20 m igjen, snur du og strikker helt til siste m på munnen.(husk at denne pinnen et vrang) Snur igjen og strikker alle m på munnen. Ferdig :)

Her går det litt frem og tilbake her også.
Nettopp rakket opp en del.
Nå er vi i gang med vrangborden igjen :p
Og neste uke begynner jeg på jobb igjen, så det er ikke sikkert jeg får strikket så mye etter helga.
Men ferdig blir vi nok :)
Lurte på å strikke en til etterpå :p
Bra det ikke bare er meg;)

Bra det ikke bare er meg;)
Hihi.
Jeg har gått mye frem og tilbake på dette prosjektet.
Munnen strikket jeg to ganger før jeg fikk den til, og når vi skulle begynne å felle 2 masker på innsiden av benet så ble det også krøll i starten :p
Men det er slik en lærer til neste gang ;)

Hihi.
Jeg har gått mye frem og tilbake på dette prosjektet.
Munnen strikket jeg to ganger før jeg fikk den til, og når vi skulle begynne å felle 2 masker på innsiden av benet så ble det også krøll i starten :p
Men det er slik en lærer til neste gang ;)
Her det har blitt krøll for meg og, og veit hva jeg har surret med. Men tror rett og slett jeg lar det være, oppdaget det så seint:P

Ja dette må vi ha flere av :D
Skulle gjerne lært meg å strikke en enkel og fin jakke til gutt 3-6 mndr....... ;)
Bare sånn lite tips til en evt neste runde :P

Så gøy at det var noe som falt i smak! :-)

Jeg drar på hyttetur i helgen og er ikke på nett, men keep on strikking girls, så 'høres' vi på mandag :-)

Når du kun har 20 m igjen, snur du og strikker helt til siste m på munnen.(husk at denne pinnen et vrang) Snur igjen og strikker alle m på munnen. Ferdig :)
Fikk det til;-) Måtte bare regne litt på det så jeg skjønte hva som ble ment med stå igjen.. Ble jo brukt i en annen betydning i setningen foran;-)

Nå har jeg ønsket lengde på vrangborden.
Hvordan avslutter jeg nå?
Hjernteppe totalt her :p
Strikker jeg siste runde og drar tråden gjennom masken?

Nå har jeg ønsket lengde på vrangborden.
Hvordan avslutter jeg nå?
Hjernteppe totalt her :p
Strikker jeg siste runde og drar tråden gjennom masken?
Da feller du løst av mens du strikker vrangbord.
Når du har ei maske igjen på pinnen så klioorr du trådrn og drar den gjennom madken og fedter den hodt med stoppenål :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

uploadfromtaptalk1362137480630.jpg

Det begynner og bli ei bukse :)

Da feller du løst av mens du strikker vrangbord.
Når du har ei maske igjen på pinnen så klioorr du trådrn og drar den gjennom madken og fedter den hodt med stoppenål :)

Men hvordan feller jeg av :p
Hihi
Står helt stille for meg her nå, strikker jeg en m og legger over en strikker en og drar den jeg la over gjennom den siste trikkede hele veien?

Back
Topp