Heng deg på!!!Off har ikkje sett at strikk alongen hadde begyntforseint å hive seg med? Får ikkje begynt før mandag då..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heng deg på!!!Off har ikkje sett at strikk alongen hadde begyntforseint å hive seg med? Får ikkje begynt før mandag då..
![]()
Når du kun har 20 m igjen, snur du og strikker helt til siste m på munnen.(husk at denne pinnen et vrang) Snur igjen og strikker alle m på munnen. FerdigAng munnen: Når det står igjen 20 masker blir det vel 60 masker tilbake? Eller skal man strikke til det står igjen 30? Strikker str 4 år..
Bra det ikke bare er megHer går det litt frem og tilbake her også.
Nettopp rakket opp en del.
Nå er vi i gang med vrangborden igjen
Og neste uke begynner jeg på jobb igjen, så det er ikke sikkert jeg får strikket så mye etter helga.
Men ferdig blir vi nok
Lurte på å strikke en til etterpå![]()
Hihi.Bra det ikke bare er meg![]()
Her det har blitt krøll for meg og, og veit hva jeg har surret med. Men tror rett og slett jeg lar det være, oppdaget det så seintHihi.
Jeg har gått mye frem og tilbake på dette prosjektet.
Munnen strikket jeg to ganger før jeg fikk den til, og når vi skulle begynne å felle 2 masker på innsiden av benet så ble det også krøll i starten
Men det er slik en lærer til neste gang![]()
Klar for ny runde når vi er ferdig jegJa dette må vi ha flere av
Skulle gjerne lært meg å strikke en enkel og fin jakke til gutt 3-6 mndr.......
Bare sånn lite tips til en evt neste runde![]()
God turSå gøy at det var noe som falt i smak!![]()
Jeg drar på hyttetur i helgen og er ikke på nett, men keep on strikking girls, så 'høres' vi på mandag![]()
Fikk det til;-) Måtte bare regne litt på det så jeg skjønte hva som ble ment med stå igjen.. Ble jo brukt i en annen betydning i setningen foran;-)Når du kun har 20 m igjen, snur du og strikker helt til siste m på munnen.(husk at denne pinnen et vrang) Snur igjen og strikker alle m på munnen. Ferdig![]()
Kos deg på hyttetur, så strikkes vi over helgaSå gøy at det var noe som falt i smak!
Jeg drar på hyttetur i helgen og er ikke på nett, men keep on strikking girls, så 'høres' vi på mandag![]()
Da feller du løst av mens du strikker vrangbord.Nå har jeg ønsket lengde på vrangborden.
Hvordan avslutter jeg nå?
Hjernteppe totalt her
Strikker jeg siste runde og drar tråden gjennom masken?
Men hvordan feller jeg avDa feller du løst av mens du strikker vrangbord.
Når du har ei maske igjen på pinnen så klioorr du trådrn og drar den gjennom madken og fedter den hodt med stoppenål
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
God tur!Så gøy at det var noe som falt i smak!![]()