Strikk-a-long - Monsterbukse

Jeg begynte alt for langt ned etter min smak, skulle jeg laget en til ville jeg gjort som på dette bildet jeg fant på nett...
Vis vedlegget 5817
Denne under er min. Burde begynt med stripene mye før!
Vis vedlegget 5818
Den var jo kjempefin.
Du skulle vist meg det bildet før jeg begynte så hadde jeg heller holdt meg til de fargene :p
jaja, kanskje jeg klarer å lage en til ;)

Men jeg begynner på første stripe nå jeg da. Ca 6 cm fra skrittet på buksa :)

Så morro dette er! Er i gang med ben nr to her i gården, hva med dere?

Da skal jeg begynne på vrangborden på første ben. Skal jeg ha den blå eller hvit?
1362071219912.jpg

Eller kanskje jeg bare skal fortsette med en hvit stripe i vrangborden og så blått resten?
Skulle ha begynt på de hvite stripene tidligere ser jeg :(

Jeg syns det ser naturlig ut å ha blå vrangbord på denne :)
Det er det jeg tenker også, men så synes jeg det mangler en stripe med hvitt også da :p
Men det kan vel se bedre ut når jeg får mer blått i slutten her på vrangborden ;)

Det er det jeg tenker også, men så synes jeg det mangler en stripe med hvitt også da :p
Men det kan vel se bedre ut når jeg får mer blått i slutten her på vrangborden ;)
ImageUploadedByBV Forum1362074685.732315.jpg
Jeg laget en brun stripe før vrangborden... Se hva du syns

Så kjappe dere er! Her er dagene så hektiske at jeg bare får strikket på kvelden.. Kanskje jeg blir ferdig om en måneds tid:-P

Off har ikkje sett at strikk alongen hadde begynt :( forseint å hive seg med? Får ikkje begynt før mandag då.. :)

Så effektive dere er :)

Jeg begynner på økningene til skrittet nå.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg har faktisk gjort litt feil på økningene i begynnelsen. Får se på det i morgen, håper det går greit og at jeg slipper rekke opp enda en gang. Er bare til lille snupp så buksa må ikke være perfekt:)

Off har ikkje sett at strikk alongen hadde begynt :( forseint å hive seg med? Får ikkje begynt før mandag då.. :)
Vær så snill og bli med! Du blir sikkert ferdig før meg du også;-)

Back
Topp