Strekkmerker?

Oktobergutt18

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Flere som har fått/begynner å få disse berømte strekkmerkene på den voksende magen? Og evt på hoftene? Og hva føler du egentlig om dem? Trenger å høre at det ikke bare er hos meg dem begynner å bli godt synlige :p

Ingen strekkmerker på hofte/lår/mage ennå, men jeg har fått på den ene puppen :bag:

Mamma fikk bare åreknuter, men søster har en del strekkmerker på magen, så regner med å få en del "arr"!

Har kun en haug med gamle fra førstemann [emoji28] ingen nye enda, krysser alt som krysses kan for at det eg allerede har holder

Nei, ikkje endå. Fekk ikkje anna enn på puppane i forrige/første sv.skap, så gjenstår å sjå om ein "slepp unda" på magen denne gongen også. Strekkmerker er berre fint, syns eg. :happy:

Jeg har hatt strekkmerker på magen noen uker nå... [emoji85] Håper det ikke blir flere...
Hos meg så kom det veldig plutselig. Syntes nesten det dukka opp på dagen i ca uke 30 :p
I uke 31+1 nå, og syntes liksom det blir veldig fort flere :)

Nei, ikkje endå. Fekk ikkje anna enn på puppane i forrige/første sv.skap, så gjenstår å sjå om ein "slepp unda" på magen denne gongen også. Strekkmerker er berre fint, syns eg. :happy:
Er som samboeren min så fint sa det når jeg begynte å bli litt fortvilet her «jammen, du er jo gravid. Det må jo være en fin ting å få strekkmerker for» :love017 Og ja, han har jo helt fullstendig rett i det han sier :joyful:

Har fått kjempe mange på innsiden av lårene, de har plusselig blitt helt dekt:yuck:

Håper det ikke kommer noen på magen eller puppene men siden jeg allerede har fått så mange på lårene så innstiller jeg meg på at det kan komme andre plasser.

Har fått nederst på magen, men ingen ellers foreløpig. Jubler jo ikke for de, men det går greit! Hadde noen fra før også, så det hjelper som en «jaja, noen fra eller til går vel bra..»når jeg får flere :p Men heldig som jeg er har jeg en mann som stadig minner meg på hvor fin jeg er, selv om jeg får strekkmerker :hilarious:

Har fått nederst på magen, men ingen ellers foreløpig. Jubler jo ikke for de, men det går greit! Hadde noen fra før også, så det hjelper som en «jaja, noen fra eller til går vel bra..»når jeg får flere :p Men heldig som jeg er har jeg en mann som stadig minner meg på hvor fin jeg er, selv om jeg får strekkmerker :hilarious:
Så heldige vi er som har sånne mannfolk :joyful:

Jeg ser ut som kartverket på magen ifra tidligere svangerskap, vet ikke om det har dukket opp nye en gang for har så mange fra før [emoji28]

Begynner å komme på magen her også, men vet ikke om det er nye eller bare de fra forrige gang som blir mørke igjen. Jeg har hudfarge likbleik med fregner på armene, så de gamle strekkmerkene synes ikke så godt... [emoji28]

Jeg har kun fått på puppene foreløpig! Mamma fikk mye på magen på slutten, så jeg er forberedt på at de kommer her også[emoji85][emoji85]

Jeg får veldig lett strekkmerker, og har litt på sidene av magen fra før av, føler de jeg har fått nå er "forlengere" av de jeg har fra før av [emoji28]

Haha, må tilføye at sist hadde eg kun 1 lite strekkmerke, helt til 2 uker før fødsel. PANG hele nederste del av magen. Trodde eg skulle være en av de heldige, så feil kan man ta

Back
Topp