Flere som har fått/begynner å få disse berømte strekkmerkene på den voksende magen? Og evt på hoftene? Og hva føler du egentlig om dem? Trenger å høre at det ikke bare er hos meg dem begynner å bli godt synlige 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hos meg så kom det veldig plutselig. Syntes nesten det dukka opp på dagen i ca uke 30Jeg har hatt strekkmerker på magen noen uker nå... [emoji85] Håper det ikke blir flere...
Er som samboeren min så fint sa det når jeg begynte å bli litt fortvilet her «jammen, du er jo gravid. Det må jo være en fin ting å få strekkmerker for»Nei, ikkje endå. Fekk ikkje anna enn på puppane i forrige/første sv.skap, så gjenstår å sjå om ein "slepp unda" på magen denne gongen også. Strekkmerker er berre fint, syns eg.![]()
Og ja, han har jo helt fullstendig rett i det han sier 
Er som samboeren min så fint sa det når jeg begynte å bli litt fortvilet her «jammen, du er jo gravid. Det må jo være en fin ting å få strekkmerker for»Og ja, han har jo helt fullstendig rett i det han sier
![]()

Så heldige vi er som har sånne mannfolkHar fått nederst på magen, men ingen ellers foreløpig. Jubler jo ikke for de, men det går greit! Hadde noen fra før også, så det hjelper som en «jaja, noen fra eller til går vel bra..»når jeg får flereMen heldig som jeg er har jeg en mann som stadig minner meg på hvor fin jeg er, selv om jeg får strekkmerker
![]()

Noen merker skal vi få for den jobben vi gjørJeg ser ut som kartverket på magen ifra tidligere svangerskap, vet ikke om det har dukket opp nye en gang for har så mange fra før [emoji28]
Noen merker skal vi få for den jobben vi gjør![]()
Den ser jeg, er nok første gang de dukker opp at de fleste kanskje reagerer litt på de, og det må få lov til å være normalt.Så absolutt! Deilig å ha et avslappet forhold til de dette svangerskapet [emoji28]