Strekkmerker?

Haha, må tilføye at sist hadde eg kun 1 lite strekkmerke, helt til 2 uker før fødsel. PANG hele nederste del av magen. Trodde eg skulle være en av de heldige, så feil kan man ta
Jeg og var litt tidlig ute med å «juble», i og med at dette er første svangerskap tenkte jeg at strekkmerkene må jo komme mye tidligere enn da jeg fikk dem :hilarious: Plutselig var de der nesten over natten, og ble flere og flere så fort. Men begynner å venne meg til å slik er det bare :joyful:

Ingen foreløpig, men antar at de kommer da jeg tror jeg er disponibel. Dette basert på at jeg har noen nederst på ryggen fra tenårene. Er i uke 32 nå og førstegangs.

Foreløpig ikke fått noen. Er andregangs og slapp unna sist og,så blir spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Fikk strekkmerker i tenårene så jeg var sikker på at jeg kom til å få i graviditeten også. Med første kom dem ikke før helt på slutten, etter fødsel nærmest. Fikk ikke mange, men de er forlengere av de eksisterende. Sååå venter egentlig på å få enda flere denne gangen...[emoji85]

Har fra puberteten på hofter og lår. Synes disse har blitt tydeligere i løpet av svangerskapet. Fikk et lite strekkmerke på den ene puppen ganske tidlig. Ellers har jeg foreløpig ikke fått noen nye - men regner egentlig med at de kommer. :)

Fikk ikke under første svangerskap og ikke fått noen enda. Når jeg ser damer med magen full av strekkmerker har jeg aldri tenkt negativt om de. De er derimot et synlig tegn på hva kroppen din faktisk har klart og noe som har kommet grunnet det kjæreste du har.

Fikk ikke under første svangerskap og ikke fått noen enda. Når jeg ser damer med magen full av strekkmerker har jeg aldri tenkt negativt om de. De er derimot et synlig tegn på hva kroppen din faktisk har klart og noe som har kommet grunnet det kjæreste du har.
Så absolutt :joyful:

Fikk noen i første svangerskap og hittil har jeg ikke fått så mange.
Jeg skjemmes ikke over tigerstripene mine. [emoji173]️

Har fått en del på brystene, men ingenting på mage eller lår (foreløpig) :happy:

Image1535192112.994584.jpg
De lyse er fra forje svangerskap og de som er farget er de nye. Har 3 arr fra kikkhulsoprasjon også [emoji28] så føler magen er sprengt [emoji28][emoji322]

Ingen nye på magen, kun en "X" over navlen fra svangerskapet med første. Men oppdaget for noen dager siden at jeg har fått strekkmerker på nesten hele rompa[emoji28][emoji85]

Jeg har fått litt på hofter og rumpa.. men ikke på magen foreløpig:) er i uke 33 nå og førstegangs. Har også lest en plass at unge gravide får oftere strekkmerker. Jeg er 27 år da, så ikke kjempeung, men min søster som nettopp har født førstemann og er 34 år har ikke fått et eneste strekkmerke!

Back
Topp