Str klær

Hvor gjør dere av klærne som er for små? Og legges de vekk med en gang?
Jeg føler jeg aldri får tid til å samle og stue vekk for små klær, så de flyter rundt. :p Storesøster på snart fire år finner og tar på seg klær i str 2 år. xD
 
Har en oppbevaringsboks stående på rommet som fylles opp løpende nå mens de er små og det er stor utskifting av klær!
 
Hvor gjør dere av klærne som er for små? Og legges de vekk med en gang?
Jeg føler jeg aldri får tid til å samle og stue vekk for små klær, så de flyter rundt. :p Storesøster på snart fire år finner og tar på seg klær i str 2 år. xD

Med en gang mer enn 8plagg er for smått i en str pakker jeg bort alt i den str og legger i pose/eske med str utenpå og setter i skapet med resten :)
 
Her bruker "mini" str 80, det har han gjort leeeenge. (Men det er jo forskjell på merkene då, name it måtte han opp i 80 allerede for 3-4 mnd sia)
Var på 8 mnd kontroll i går då var han 76,5 cm og 9430g :)
 
Akkurat tatt frem str 74 vi da ^^,
Han ble målt 72 cm for en mnd siden ca, men er slank så 68 har passet lenge, men begynner å bli trangt nå :p
 
Da har vi (endelig?) begynt med 68 her i huset og :) Mini er 6,5kg.
 
Bruker 74 og 80 her nå. Fått så mye fint i 80, så har begynt bruke det selv om det er litt stort ennå.
 
Da har vi begynt å kunne bruke det minste vi har i 74, men 68 passer fremdeles best :)
 
Nå går det i str 80 her :) er jo blitt hele 79.5 lang
 
Nå går det i str 80 her :) er jo blitt hele 79.5 lang
Så lang! :)
Her var hun 72cm på 1-årskontrollen, men hun er tynn, så 74 blir som regel så veldig posete..
 
Frøkna mi har begynt med str 86. Syntes bodyer i str 80 begynner å bli litt trang å kneppe. Usikker på lengde. Skal på kontroll i dag :)
 
Back
Topp