Str klær

memi

Forelsket i forumet
Hvilken størrelse klær bruker aprilbarna nå?

Her går det i 74, hun er super lang så må ha det for lengden :)
Men tror hun kan ha det en stund for 80 er stort.
 
Bruker str 80 og har vel gjordt det 1-2 mnd :p byttet vel opp litt før jeg absolutt måtte, men flere av bodyene begynnte å bli ganske små vertfall. Har en stor gutt. Enda 1 uke til 8 mnd kontrollen, men på 7 mnd veiing var han 73 cm og nesten 11,5 kg :)
 
Her har snuppa brukt størrelse 74 i ca to mnd. Ser at noen bodyer og bukser begynner å bli litt korte, men tror nok at størrelse 80 blir for stort. Var på kontroll for to uker siden, da veide hun 9220 g og var 71 cm lang.
 
Hun bruker 68 og 74:) 74 er litt stort, men føler 68 begynner å bli litt kort i armene
 
Her går det i 62. Har begynt med noe i 68, men der er det meste for stort enda. Også er det jo noen klær i helt merkelige størrelser hvor hun har vokst ut av 68 eller 56 fremdeles passer.. ;)
 
74. Har noen få plagg igjen i 68, men de må legges bort nå for de er for korte på armene og i ryggen.
 
74, størrelse 68 er mer og mer på vei ut. Har også litt i 80.
 
Bruker en blanding av str 68,74 og 80. Mest 74 naturligvis. Men noe i 68 er ganske stort i størrelsen. Mini er ingen mini. Veier ca 10,5 kg nå og blir åtte mnd den 19.des. Var 73 cm på seksmndkontrolloen,har ikke målt han siden.
 
Bruker mest str 68 og 74 nå. 68 passer bra, 74 er litt stort ennå. :)
 
Har brukt 74 en lengre periode, har faktisk et par bodyer i str 68 og. Men regner med at jeg tar frem str 80 i bodyene snart. Underdelene i 80 er nok foreløpig for stort. Usikker på lengde. Kontroll på helsestasjonen på mandag ☺
 
68 passer akkurat, mye på kanten til å være for smått. Går i 74 også. Han bruker en body i str 80 og den passer for såvidt, men er litt posete. ;)
 
Bruker egentlig 74, men jeg kjøper inn nye klær i str 80, sånn at han kan ha det en stund. Han vokser så fort!
 
Vi har brukt str. 74 siden i august. Nå er hun 71 cm lang, så jeg har tittet litt over i skuffen med 80-klærne. Er klar for noe nytt nå! Men synes fortsatt 80 er litt posete.
 
Fant frem 80 i går! Bruker fortsatt 74 også, og har igjen litt i 68.
 
74 for det meste:) 80 blir for stort enda
 
Back
Topp