Strømpebukse

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Skal på julebord i helga og har endelig funnet kjole... Men jeg må jo ha strømpebukse :( noen tips til fine strømpebukser som går litt over magen uten å dele den i to, må homde seg oppe også :p

Om du har en HM eller Lindex i nærheten så har de gode gravidstrømpebukser:)

Jeg er veldig fornøyd med den på lindex.. Skle ikke ned på meg! Men de hadde to forskjellige typer tror jeg (var mannen som kjøpte til meg), liker den med "hull til magen" best :p

Jeg er veldig fornøyd med den på lindex.. Skle ikke ned på meg! Men de hadde to forskjellige typer tror jeg (var mannen som kjøpte til meg), liker den med "hull til magen" best :p

Hull til magen? Haha... Åssen funker det? :p

Er det som er frykten her... Finnes ikke noe værre enn å gå å dra i strømpebuksa hele kvelden :p
Jeg løste det problemet med å feste en sikkerhetsnål øverst i strømpebukser og nederst i bh-en funka bra. Slapp å dra i den hele kvelden.

Gjorde ikke d. Må ta sikkerhetsnålen i den tykke delen som er helt øverst på kanten. Kan jo forsterke det området med neglelakk om man vil.

Jeg har fra hm, sitter fint på og detter ikke ned. Har både tynn til pent og tykk til vanlig. Nå er magen her gedigen, og i stor nok størrelse satt den fint på bena og gikk over magen og ligger i klem mellom mage og pupp :p

Har fra HM, både tynn og tykkere, er fornøyd med de! ☺ Sittee bra på! ☺

Jeg har sånn halv-tjukk fra hm, brukte den forrje helg og veldig fornøyd med den:)

Hull til magen? Haha... Åssen funker det? :p
hahah, Er liksom "hulet ut" til magen? Altså, istedefor at boksa er større over rompa så er den større over magen.. Tydlig merke hvor magen skal være på en måte? hahah, ble vanskelig å forklare dette!

Skal på julebord i helga og har endelig funnet kjole... Men jeg må jo ha strømpebukse :( noen tips til fine strømpebukser som går litt over magen uten å dele den i to, må homde seg oppe også :p
Gravidstrømpebuksene til hm liker jeg godt :) Billige er de og, 2 pack for 69,90.

Kjøpte den fra Lindex. Satt godt og gled ikke ned fra magen, men syntes den "gnagde" litt foran... Var 2 sømmer over magen og den gnagde da nederst over lysken/lårene foran liksom (kanskje jeg hadde kjøpt for stor?). Men ellers god.

HM på mammaavdelingen har strømpebukser. Eneste er at de sklir litt fort ned..
Siterer denne. Helt håpløse! Må dra opp hele tiden.

De har ekstra høye strømpebukser på floyd. Riktignok koster de litt ekstra og. Men jeg synes det var verd det. Var bare dum og kjøpte en som passet der og da, men som nå er litt for stram over magen.

Da ble det en fra hm ;) og en fra lindex får bare se hvem som sitter best... Skal prøve de i morgen :p

Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil vei :P ikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå :P

Back
Topp