Hahaha! Fort gjort!Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil veiikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Fort gjort!Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil veiikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå
![]()
Jeg må tenke meg om hver eneste gang jeg tar den påEtter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil veiikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå
![]()
Kjøp en str større enn du bruker til vanlig. Da sklir de ikke fant jeg ut!Er det som er frykten her... Finnes ikke noe værre enn å gå å dra i strømpebuksa hele kvelden![]()
AhahaEtter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil veiikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå
![]()
Hva er riktig egentlig riktig vei? Én eller to sømmer foran?Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil veiikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå
![]()
Evig mysterium! Men jeg har konkludert med en forran og to bak, med tanke på snittet i skrittet på demHva er riktig egentlig riktig vei? Én eller to sømmer foran?
Jeg ogEvig mysterium! Men jeg har konkludert med en forran og to bak, med tanke på snittet i skrittet på dem![]()
Her ogI går var da juleborden og jeg dro med en hm strømpebukse påog en lindex i veska.. 1 strek forran pg den skle ikke ned
fornøyd med den altså
og prisen var jo ikke værst heller
![]()
Her ogStreken satt godt fast i magen etterpå da jeg la meg da, haha
![]()
Her ogStreken satt godt fast i magen etterpå da jeg la meg da, haha
![]()
Jeg har brukt den med to streker foran, og da får man strekene på yttersiden av magen.. ser sånn ut på utsiden av pakken..Ja huff.... Den streken borta seg virkelig inn![]()
Jeg har brukt den med to streker foran, og da får man strekene på yttersiden av magen.. ser sånn ut på utsiden av pakken..![]()
Da er vi toKanskje jeg satt den på feil veiuendelig kleint da
![]()
Da er vi toSyns den satt god med en strek foran jeg, så fortsetter sikkert med det
![]()
Det viktigste er vel at den ikke sklir ned når vi bruker den? ☺Kanskje jeg satt den på feil veiuendelig kleint da
![]()
Det viktigste er vel at den ikke sklir ned når vi bruker den? ☺
Jeg har brukt den med to streker foran, og da får man strekene på yttersiden av magen.. ser sånn ut på utsiden av pakken..![]()
Ser ut som at dette er en av de jeg har! ☺Jeg har alltid lært to streker bak jeg.
Med mindre du har kjøpt denne..
http://m.hm.com/no/product/03486?article=03486-A
Ser ut som at dette er en av de jeg har! ☺
Men vet at det vanligvis er to streker bak, men tror de gravid strømpebuksene på hm er ment å bruke 2 foran.. ingen ting presser da midt på magen.. Tror det er fordi de er laget med ekstra plass til magen.. ☺
De preggers strømpebuksene jeg har ser ikke sånn ut, ser ut som vanlig strømpebukser.
Kom i sånn 2 pk.