Strømpebukse

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil vei :P ikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå :P
Jeg må tenke meg om hver eneste gang jeg tar den på ;)

Er det som er frykten her... Finnes ikke noe værre enn å gå å dra i strømpebuksa hele kvelden :p
Kjøp en str større enn du bruker til vanlig. Da sklir de ikke fant jeg ut! :-)

Etter å ha lest her har jeg funnet ut at jeg har brukt strømpebuksene fra hm feil vei :P ikke rart de bare falt ned og var ubehagelig å ha på seg.. Litt flau nå :P
Ahaha :D

Hva er riktig egentlig riktig vei? Én eller to sømmer foran?

I går var da juleborden og jeg dro med en hm strømpebukse på ;) og en lindex i veska.. 1 strek forran pg den skle ikke ned ;) fornøyd med den altså :) og prisen var jo ikke værst heller :p

I går var da juleborden og jeg dro med en hm strømpebukse på ;) og en lindex i veska.. 1 strek forran pg den skle ikke ned ;) fornøyd med den altså :) og prisen var jo ikke værst heller :p
Her og ;) Streken satt godt fast i magen etterpå da jeg la meg da, haha ;)

Ser ut som at dette er en av de jeg har! ☺

Men vet at det vanligvis er to streker bak, men tror de gravid strømpebuksene på hm er ment å bruke 2 foran.. ingen ting presser da midt på magen.. Tror det er fordi de er laget med ekstra plass til magen.. ☺

De preggers strømpebuksene jeg har ser ikke sånn ut, ser ut som vanlig strømpebukser. :)
Kom i sånn 2 pk.

Back
Topp