I
Ingenbruker
Guest
Skal på julebord i helga og har endelig funnet kjole... Men jeg må jo ha strømpebukse
noen tips til fine strømpebukser som går litt over magen uten å dele den i to, må homde seg oppe også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HM på mammaavdelingen har strømpebukser. Eneste er at de sklir litt fort ned..
Om du har en HM eller Lindex i nærheten så har de gode gravidstrømpebukser![]()
Jeg er veldig fornøyd med den på lindex.. Skle ikke ned på meg! Men de hadde to forskjellige typer tror jeg (var mannen som kjøpte til meg), liker den med "hull til magen" best![]()
Jeg løste det problemet med å feste en sikkerhetsnål øverst i strømpebukser og nederst i bh-en funka bra. Slapp å dra i den hele kvelden.Er det som er frykten her... Finnes ikke noe værre enn å gå å dra i strømpebuksa hele kvelden![]()
Jeg løste det problemet med å feste en sikkerhetsnål øverst i strømpebukser og nederst i bh-en funka bra. Slapp å dra i den hele kvelden.
hahah, Er liksom "hulet ut" til magen? Altså, istedefor at boksa er større over rompa så er den større over magen.. Tydlig merke hvor magen skal være på en måte? hahah, ble vanskelig å forklare dette!Hull til magen? Haha... Åssen funker det?![]()
Gravidstrømpebuksene til hm liker jeg godtSkal på julebord i helga og har endelig funnet kjole... Men jeg må jo ha strømpebuksenoen tips til fine strømpebukser som går litt over magen uten å dele den i to, må homde seg oppe også
![]()
Siterer denne. Helt håpløse! Må dra opp hele tiden.HM på mammaavdelingen har strømpebukser. Eneste er at de sklir litt fort ned..