Vi bor i enebolig og det siste året eller to har strømprisene jo økt helt sykt! det er litt bedre i år, men fortsatt dyrt! det som jeg synes er verst er den jævla nettleien - for mars måned på over 1600kr mot litt over 600 i strømforbruk 
Hvor mye betaler dere på nettleie? jeg skjønner det koster å drifte nettet, men jeg bor i en ok stor by så det er ikke ekstraordinære kostnader koblet til "rural" beboelse liksom.
Det blir faen meg mange penge i løpet av et år?
Regning nå var bara 2300ca om er mindre en halvparten av fjorårets mars måned så det er noe - men fortsatt dyrt

Hvor mye betaler dere på nettleie? jeg skjønner det koster å drifte nettet, men jeg bor i en ok stor by så det er ikke ekstraordinære kostnader koblet til "rural" beboelse liksom.
Det blir faen meg mange penge i løpet av et år?
Regning nå var bara 2300ca om er mindre en halvparten av fjorårets mars måned så det er noe - men fortsatt dyrt

Sykt dyrt for nettleien. I vintermnd har strømregningen gjerne vært på 3.600 kr pr mnd. Bor i enebolig på 150 m².
Ulempen med Fjordkraft er at du må ringe dem hver måned for prismatch, men økonomisk lønner det seg.