Stor mage allerede

Samme her! Men har også vært en del oppblåst, og lagt på meg et par kg pga småspising mot kvalmen jeg hadde. Så vet ikke om det er babymage eller ikke:hilarious:

Gynekologen kunne forøvrig ta utvendig ultralyd i går, betyr det at livmoren er vokst over symfysen?
 
Jeg har hatt oppblåst-mage en stund, men for et par dager siden ble den mer gravid-mage. Er andregangs og 10+2. Magen kom tidlig sist også, men ikke såå tidlig... :whacky011 Er veldig kort da, så da jeg var hos jordmor på 8+5 kjente hun toppen av livmoren godt over symfysen og vi klarte til og med å høre hjertelyd med doppler. Tror det har mye med hvor mye plass man har i overkroppen og hvor mye musklene er tøyd fra tidligere svangerskap.
 
Jeg har sett 6 mnd gravid ut siden uke 6-7, førstegangs. Det er luft og forstoppelse :dead: Måtte krype til korset og kjøpe nye bukser nå (uke 12) etter å ha gått med knapp og glidelås åpen i 3 uker :oops:
Heldigvis bruker vi løse uniformer på jobb som gjør at det ikke synes i det hele tatt :happy: Babymagen kommer nok ikke før om mange uker!

Er i same båten! Endte opp med likså godt å pakke vekk alle dei vanlege buksene først som sist :shy:
 
Samme her! Men har også vært en del oppblåst, og lagt på meg et par kg pga småspising mot kvalmen jeg hadde. Så vet ikke om det er babymage eller ikke:hilarious:

Gynekologen kunne forøvrig ta utvendig ultralyd i går, betyr det at livmoren er vokst over symfysen?
Det kunne gyn på meg også da jeg var der sist:happy: Var da 10+3, men ble selvfølgelig best med innvendig ul. Vet ikke om det betyr at livmoren har vokst over symfysen, men tror neppe den hadde det på meg 10+3.
 
Har fått mage, men tror det er mer fordi jeg har lagt på meg og oppblåsthet :/ er 10+2. Er førstegangs gravid.
 
Ja, men jeg skjønner det ikke helt. Livmoren min har visstnok ikke kommet opp enda. Jeg har ikke blitt undersøkt, men gyn. sier at selv om man er annen gangs så kommer den ikke over skambeinet noe raskere. Vet ikke om jeg kjøper den helt. Magen er uansett hundre ganger større nå enn sist på denne tiden. Har ikke sjans til å holde den inne. Har jo ikke mer innvoller denne gangen liksom så må jo være pga. babyen :hilarious::facepalm:
Heia! Min livmor kom over symfysen da jeg var 9+ et eller annet. Spurte jordmor og hun bekreftet. Jeg fikk også kjempe tidlig stor mage, men så venter jeg faktisk tvillinger! :gen054
 
Innser at jeg bare må begynne å bruke gravidbukser. Skjønner virkelig ingenting! Dette er mitt 3. Svangerskap, å alt strammer allerede. Min 2. Gang brukte jeg mine vanlige bukser til uke 22. Nå er jeg 10+6 å har allerede gått fra 38 til 42 i arbeidsbukse å nå strammer 42 veldig over magen :( å buksa er stor og slapp ellers... Rart hvor forskjellig det er fra gang til gang. :) Men dette er for tidlig synes jeg :android:
 
Har hatt mage en god stund jeg og (er 11 uker i morgen), men det er bare luft.. har ikke kjent noe hard babykul over skambeinet enda, men føler at eggstokkene mine er hovneo_O
 
Eg berre snike meg litt inn her frå mai gruppa.
Usikker på termin uansett og pleie å få tidligste en forventa
Gravid med tredjemann no, og magen er allerede vokst ganske greit. Etter min beregning er eg kanskje rundt 7veke.. Meen kan være meir.
Men kan magen vokse allerede no?
Kan det være tvillinga?
 
Innser at jeg bare må begynne å bruke gravidbukser. Skjønner virkelig ingenting! Dette er mitt 3. Svangerskap, å alt strammer allerede. Min 2. Gang brukte jeg mine vanlige bukser til uke 22. Nå er jeg 10+6 å har allerede gått fra 38 til 42 i arbeidsbukse å nå strammer 42 veldig over magen :( å buksa er stor og slapp ellers... Rart hvor forskjellig det er fra gang til gang. :) Men dette er for tidlig synes jeg :android:

Jeg er også 3. gangs og magen har bare est ut. Føles helt forferdelig, synes jeg ser ut som en hval. Gleder meg bare til jeg kommer litt lengre så jeg ser mer gravid ut og ikke bare feit :(
 
Eg berre snike meg litt inn her frå mai gruppa.
Usikker på termin uansett og pleie å få tidligste en forventa
Gravid med tredjemann no, og magen er allerede vokst ganske greit. Etter min beregning er eg kanskje rundt 7veke.. Meen kan være meir.
Men kan magen vokse allerede no?
Kan det være tvillinga?

Er også gravid med nummer tre og jeg måtte begynne med gravidbukser allerede i uke 8. Har fått bekreftet bare 1 der inne. Spent på hvordan dette skal gå hvis det fortsetter i dette tempoet! Jeg er ganske kort i overkroppen, så ble veldig stor rundt magen med de to første også, men ikke SÅÅ tidlig!
 
Er også gravid med nummer tre og jeg måtte begynne med gravidbukser allerede i uke 8. Har fått bekreftet bare 1 der inne. Spent på hvordan dette skal gå hvis det fortsetter i dette tempoet! Jeg er ganske kort i overkroppen, så ble veldig stor rundt magen med de to første også, men ikke SÅÅ tidlig!


Godt eg ikkje er aleine.
Føle meg allerede som en hval, og hadde aldri trudd eg ikkje skulle få på meg buksene så tidlig i svangerskapet. Haha godt det ikkje treng å være tvillinga då, føle eg har nok med en baby om gangen:woot:
 
Godt eg ikkje er aleine.
Føle meg allerede som en hval, og hadde aldri trudd eg ikkje skulle få på meg buksene så tidlig i svangerskapet. Haha godt det ikkje treng å være tvillinga då, føle eg har nok med en baby om gangen:woot:

Du er ikke alene! Liker dårlig å føle meg så stor allerede :(

Jeg måtte på TUL for å utlukke tvillinger; det holder definitivt med en her også, da vi har en 2 og 4 åring i hus allerede!
 
Du er ikke alene! Liker dårlig å føle meg så stor allerede :(

Jeg måtte på TUL for å utlukke tvillinger; det holder definitivt med en her også, da vi har en 2 og 4 åring i hus allerede!

Ja kan nok bli utfordrane og tungt viss magen skal vokse så tidlig og så fort :nailbiting:
Ja eg skal på TUL, men ikkje fått innkalling heilt enda. Haha ja her har eg ei på 11 og ei på 5 ❤️
Men blir herlig med en liten baby i hus igjen ❤️
 
Ja kan nok bli utfordrane og tungt viss magen skal vokse så tidlig og så fort :nailbiting:
Ja eg skal på TUL, men ikkje fått innkalling heilt enda. Haha ja her har eg ei på 11 og ei på 5 ❤️
Men blir herlig med en liten baby i hus igjen ❤️

Det blir spennende tider! Eldste din kan kanskje hjelpe til litt? :) Her tror jeg det blir noen år med kaos!
 
Jeg er også 3. gangs og magen har bare est ut. Føles helt forferdelig, synes jeg ser ut som en hval. Gleder meg bare til jeg kommer litt lengre så jeg ser mer gravid ut og ikke bare feit :(
Enig med deg. Gleder meg veldig til det selv :) Bruker mye store klær å føler det vises allerede. Jeg fikk sent mage med begge de to andre å hadde liten mage hele tiden. Så er spent på om det blir tungt denne gangen. Har til og med vondt i bekkenet allerede, å det kjente jeg nesten ingen ting til i løpet av hele svangerskapet med de to første..
 
Jeg har gått med gravidbukser i ukesvis og det virker ikke som om det er luft - fordøyelsen er god og magen er der, gitt. Har også gått opp 4-5 kilo allerede og det meste har lagt seg på magen (og heldigvis litt på puppene også, det trengtes). Trenger egentlig en turbukse for gravide til fjell- og skogsturer. Er det noen av dere som har en ok bukse til sånt bruk?
 
Back
Topp