Stor mage allerede

Beritos

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Er det noen andre som har fått mage allerede? Jeg ser ut som om jeg er 6 måneder på vei! Magen har ikke poppet _helt_ ut ennå, men den står bra ut og jeg ser veldig gravid ut. Flaks på jobb at ingen spurte (de tør vel ikke), men det er helt umulig å skjule det nå...
 
Wow, venter du mer enn én?
Jeg har ikke fått mage i det heletatt, men jeg er førstegangs gravid og kun 11+2. Men gleder meg til jeg får :)
 
Er det noen andre som har fått mage allerede? Jeg ser ut som om jeg er 6 måneder på vei! Magen har ikke poppet _helt_ ut ennå, men den står bra ut og jeg ser veldig gravid ut. Flaks på jobb at ingen spurte (de tør vel ikke), men det er helt umulig å skjule det nå...
Ja, men jeg skjønner det ikke helt. Livmoren min har visstnok ikke kommet opp enda. Jeg har ikke blitt undersøkt, men gyn. sier at selv om man er annen gangs så kommer den ikke over skambeinet noe raskere. Vet ikke om jeg kjøper den helt. Magen er uansett hundre ganger større nå enn sist på denne tiden. Har ikke sjans til å holde den inne. Har jo ikke mer innvoller denne gangen liksom så må jo være pga. babyen :hilarious::facepalm:
 
Hvor langt er du på vei?

Jeg har fått mage ja, men vil vel heller si forklaringen her er luft og forstoppelse:joyful:
 
Noen dager ser jeg ekstremt gravid ut, men det varierer litt. Må være fordøyelsen. 11+3, kan fortsatt ikke kjenne livmoren tydelig, så det kan ikke bare være den som har gitt meg ny fasong ;)
 
Jeg har litt mage nå. Livmoren er over bekkenet også, så ultralyd utvendig gikk helt fint. Var allikevel bare 7+3 mente hun. Men er 2.gangs..
 
Hvor langt er du på vei?

Jeg har fått mage ja, men vil vel heller si forklaringen her er luft og forstoppelse:joyful:
Jeg er bare 11 uker på vei! Har brukt gravidbukser siden uke 5. Ikke så mye problemer med fordøyelsen heller, så kan ikke bare være luft, tror jeg:joyful:Har også lagt på meg endel kilo og alle havner rundt magen.
 
Wow, venter du mer enn én?
Jeg har ikke fått mage i det heletatt, men jeg er førstegangs gravid og kun 11+2. Men gleder meg til jeg får :)
Nei, bare 1! Var på trening på fredag og instruktøren spurte hvor langt jeg var på vei (11 uker) og om det var 2 inni der. Sist fikk jeg også masse spørsmål om det var to, men da syntes ikke magen før uke 17/18, tror jeg.
 
Nei, bare 1! Var på trening på fredag og instruktøren spurte hvor langt jeg var på vei (11 uker) og om det var 2 inni der. Sist fikk jeg også masse spørsmål om det var to, men da syntes ikke magen før uke 17/18, tror jeg.
Det er visst vanlig at den vises kjappere når man har vært gravid før, men at det ser ut som om du er 6 mnd på vei når du er snart 3 er jo spesielt da. :)
Personlig skulle jeg ønske at jeg også hadde mage å vise fram allerede :)
 
Det er visst vanlig at den vises kjappere når man har vært gravid før, men at det ser ut som om du er 6 mnd på vei når du er snart 3 er jo spesielt da. :)
Personlig skulle jeg ønske at jeg også hadde mage å vise fram allerede :)
Jaja, når du sier det sånn så kan det godt hende at jeg overdriver:joyful:Men stor er den! Ble bare overrasket over hvor fort den kom.
 
Jeg har fått tydelig mage, spesielt på kvelden. Jeg er bare 8+1, men andregangs. Fikk mage fort første gangen også
 
Jeg har sett 6 mnd gravid ut siden uke 6-7, førstegangs. Det er luft og forstoppelse :dead: Måtte krype til korset og kjøpe nye bukser nå (uke 12) etter å ha gått med knapp og glidelås åpen i 3 uker :oops:
Heldigvis bruker vi løse uniformer på jobb som gjør at det ikke synes i det hele tatt :happy: Babymagen kommer nok ikke før om mange uker!
 
Merker at noen bukser er litt trangere nå. Men tror det er fordøyelsen og luft i magen som gjør det. For har ikke lagt på meg noe ennå. Men gleder meg SÅ til jeg kan ta frem gravid-klærne jeg har liggende i skapet. Som jeg selvfølgelig måtte kjøpe inn da jeg fant ut at jeg var gravid :joyful:
 
Jeg har litt mage nå. Livmoren er over bekkenet også, så ultralyd utvendig gikk helt fint. Var allikevel bare 7+3 mente hun. Men er 2.gangs..
Kjenner du kanten? Gynekologen min mente at selv om man er annen gangs så ligger den fortsatt godt nede i der til uke 12. Han mente det ikke var mulig at min hadde kommet opp enda og jeg er 2 uker lenger på vei en deg. Burde bedt han undersøke for jeg kjøper den ikke helt. Jeg har jo en hard babykul! At ultralyd utenpå gikk fint tror jeg ikke er en pekepinn. Jeg hadde utenpå i uke 7 og 9 sist og da var jeg førstegangs. Den var definitivt ikke kommet opp enda.

Blir bare så forvirra! Føles liksom Ok å ha mage nå dersom det er babyen. Ikke like kult hvis det er luft.
 
Er det noen andre som har fått mage allerede? Jeg ser ut som om jeg er 6 måneder på vei! Magen har ikke poppet _helt_ ut ennå, men den står bra ut og jeg ser veldig gravid ut. Flaks på jobb at ingen spurte (de tør vel ikke), men det er helt umulig å skjule det nå...
Helt likt her. :p må si det på jobb neste uke, stress å skjule med store tunikaer og div.
Fikk barn for 1 år og 8 mnd. siden, det har nok litt å si :rolleyes:
 
Back
Topp