Stoler du 100% på partneren din?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Jeg stoler 99% på min! Føler det er så høyt jeg kan stole på noen, føler liksom ikke jeg kan stole på noen helt hundre prosent. Men jeg stoler ihvertfall på han så mye jeg føler er mulig!
 
Vel, jeg stoler så mye på han som jeg tør å stole på et menneske. Jeg vet at han har sine feil og mangler, og jeg kjenner han, jeg vet ca hvor fallgruvene kan være og det er gjerne på de tingene tilliten sprekker. Tenker at det er bare sånn det er, og jeg stoler jo aldri 100% på meg selv heller, jeg kan gjøre feil jeg og.
Tenker på generelt grunnlag og ikke spesifikke ting..
 
Det gjør jeg. Han er meg selv, bare mann :p
 
Ja :)
 
Stoler på han, prosentvis vet jeg ikke. Enten har noen tilliten min, eller de har den ikke overhodet.
 
Jeg stoler 99% på min! Føler det er så høyt jeg kan stole på noen, føler liksom ikke jeg kan stole på noen helt hundre prosent. Men jeg stoler ihvertfall på han så mye jeg føler er mulig!
Haha jeg hadde egentlig tenkt å svare 120% i ekte paradise hotel-stil :p Men tror jeg må si meg enig med det du skriver. Jeg stoler 100% på meg selv, for jeg vet hva jeg selv tenker. Men jeg klarer nok ikke stole like mye på andre som på meg selv. Stoler så mye på min kjære som jeg overhodet kan på en annen person :happy: 99,9993% :D
 
Jeg stoler 100% helt og holdent på min mann. Forholdet våres er bygd på ærlighet og tillit. Jeg vet bestandig hvor jeg har han, han kjenner meg så utrolig godt og vi vet akkurat hvor vi har hverandre
 
Haha jeg hadde egentlig tenkt å svare 120% i ekte paradise hotel-stil :p Men tror jeg må si meg enig med det du skriver. Jeg stoler 100% på meg selv, for jeg vet hva jeg selv tenker. Men jeg klarer nok ikke stole like mye på andre som på meg selv. Stoler så mye på min kjære som jeg overhodet kan på en annen person :happy: 99,9993% :D

114 pærra-prosent :laughing001

Ja, jeg stoler på mannen min. Må stole på han 100%, for med 8mnd separasjon hvert år så er det noe selvdestruktivt ved å ha selv den minste tvil. Da går det ikke.
 
Stoler fullstendig på han nå. Slet med tvil og sjalusi i starten på grunn av dårlige opplevelser i tidligere forhold, men det gikk heldigvis helt over da jeg ble ordentlig kjent med han, verdiene hans og integriteten han har. Det er en veldig deilig følelse.
 
114 pærra-prosent :laughing001

Ja, jeg stoler på mannen min. Må stole på han 100%, for med 8mnd separasjon hvert år så er det noe selvdestruktivt ved å ha selv den minste tvil. Da går det ikke.

Enig med deg. Vi har 6 mnd separasjon i året, kan ikke sitte hjemme med barna og tvile da.
 
Ja det gjør jeg
 
Jeg stoler bare 100% på meg selv. Stoler sånn passe på mannen, det blir vel sånn når man har sett mye rart. ;)
 
Tillit er ikke det jeg syns er enklest... Men så mye JEG får til, stoler jeg på han. 96%?
 
Back
Topp