Stoler du 100% på partneren din?

Det vil jeg si jeg gjør ja :) Han har hittil aldri skuffa meg, på noen som helst slags måte, og vi har vært sammen i snart 13 år. Gjennom mine Turbulente tenåringsår blant annet :hilarious:
 
Ja:)
Er som fler her mye alene hjemme pga hans jobb, så noe annet hadde ikke gått.
 
Ja, jeg stoler 100% på mannen min. Heldigvis :) Noen ganger mer på ham enn på meg selv :p
 
Jeg stoler jo ikke 100% på meg selv engang, så hvordan skal jeg kunne stole 100% på en jeg ikke kan kontrollere? :hilarious: Men han vil alltid ha min fulle tillit til det meste i livet!
 
Bare sånn som et lite apropos... Det var en annen tråd her om folk hadde vært utro eller eller opplevd utroskap. Det er jo ikke sikkert at det er samme folkene som skriver i begge tråder selvfølgelig så bildet vil bli skjevt, men det finnes også statistikk på hvor mange som er utro i et forhold. Derfor overrasker det meg at så mange svarer med største selvfølgelighet at de stoler 100% på partneren.
 
  • Liker
Reactions: HCS
Bare sånn som et lite apropos... Det var en annen tråd her om folk hadde vært utro eller eller opplevd utroskap. Det er jo ikke sikkert at det er samme folkene som skriver i begge tråder selvfølgelig så bildet vil bli skjevt, men det finnes også statistikk på hvor mange som er utro i et forhold. Derfor overrasker det meg at så mange svarer med største selvfølgelighet at de stoler 100% på partneren.

Samtidig så tror jeg man kan leve et godt liv i naivitetens navn. Selv om man stoler 100% på partneren sin i stedet for 99% eller 90% er fallhøyden enormt stor dersom man skulle bli sveket i form av utroskap.

Jeg kjenner at jeg har det bedre med meg selv og med mannen min ved å hengi meg og min tillit til oss såpass mye som jeg gjør. Det er nok veldig individuelt hva som funker for folk, men det gir i alle fall best trivsel hos meg å leve et litt naivt liv, fremfor å hele tiden ha muligheten for at ting kan skjære seg i bakhodet.
 
  • Liker
Reactions: B
Samtidig så tror jeg man kan leve et godt liv i naivitetens navn. Selv om man stoler 100% på partneren sin i stedet for 99% eller 90% er fallhøyden enormt stor dersom man skulle bli sveket i form av utroskap.

Jeg kjenner at jeg har det bedre med meg selv og med mannen min ved å hengi meg og min tillit til oss såpass mye som jeg gjør. Det er nok veldig individuelt hva som funker for folk, men det gir i alle fall best trivsel hos meg å leve et litt naivt liv, fremfor å hele tiden ha muligheten for at ting kan skjære seg i bakhodet.
Det er jeg enig i.
 
Bare sånn som et lite apropos... Det var en annen tråd her om folk hadde vært utro eller eller opplevd utroskap. Det er jo ikke sikkert at det er samme folkene som skriver i begge tråder selvfølgelig så bildet vil bli skjevt, men det finnes også statistikk på hvor mange som er utro i et forhold. Derfor overrasker det meg at så mange svarer med største selvfølgelighet at de stoler 100% på partneren.

Ja det er alltid en risiko for utroskap, men jeg kunne aldri levd godt i et forhold hvis jeg ikke skulle ha stolt 100% på samboeren. Det hadde verken vært bra for forholde eller meg å ikke stole på han. Tror faktisk at det ville økt risikoen for at han var utro.
 
Stoler på han ja. Noe helt annet nå enn forrige forhold. Deilig. 100% kan man aldri stole på noen selvfølgelig.
 
Spørs hva det gjelder... Stoler på at han ikke er utro, men stoler ikke på at han gjør husarbeid når han sier at han skal gjøre det:hilarious:
 
Back
Topp