Stoler du 100% på partneren din?

Nja. Kommer vel litt Ann på hva det gjelder. Nå det kommer til neg og barna så blir det vel 98-99% kanskje. Når det kommer til å gjøre ting hjemme er det sånn 50/50. Enten går det til helv...e eller så går det fint.
 
Stoler så mye på han som jeg kan stole på et menneske.
 
Nei kan ikke si jeg stoler 100% på han. Stoler 100% på hannår det ghelder at han styrer med ungen noen timer. Ellers stoler jeg ikkec109 % på han
 
Ja det gjør jeg. Var meget usikker i starten pga mitt tidligere forhold, hvor utroskap kan telles på flere fingre. Men nå stoler jeg på han med livet mitt faktisk, og det er ikke en enkel oppgave å gi slik type tillit. Men etter alt vi har vært gjennom, 100% ❤️
 
Prosentvis stoler jeg vell mest på meg selv. Jeg vet At ingen er perfekt og man har sine feil og man kan glemme. Men når det gjelder ting vi har avtalt og han sier han skal så stoler jeg på det.. Men det er unaturlig å stole i prosent.. Om man ikke stoler på mannen sin så er et forhold dødfødt
 
Ja- så godt jeg kan :)
 
Han er vel den eneste jeg stoler helt på, utenom meg selv. Veldig deilig.
 
Jeg stoler 100% på han. Det hadde ikke gått ellers siden han er så mye borte pga jobb. Jeg hadde aldri klart å sitte alene hjemme hvis jeg var redd for hva han kunne finne på mens han var borte.
 
Jeg stoler ikke 100% på meg selv en gang:smiley-angelic008 Jeg stoler på han så mye jeg kan. Han har aldri gjort noe for å svike min tillit, og han har alltid vert ærlig med meg:)

Jeg har vert i et forhold der jeg overhode ikke hadde tillit til kjæresten. Han løy og gikk bak min rygg. Det var både med små og store ting. Å et slikt forhold vil jeg aldri tilbake til. Tillit tror jeg er noe av det viktigste i et forhold( og gjensidig respekt)
 
Back
Topp