Stokke trailz

Det som er med Stokke er at du må kjøpe sittedelen utenom, slik jeg har forstått det. Blir fort dyrt om det er slik de driver det. Jeg for min del ville ikke hatt Stokke da, fordi jeg ikke synes sittedelen er så voldsomt flott. Men smaken er som baken- delt i to ;-)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Jeg syns den nye er skikkelig stilig. Men nå har vi en vogn, så jeg kan ikke kjøpe enda en, iallefall ikke til den prisen.....
 
Det som er med Stokke er at du må kjøpe sittedelen utenom, slik jeg har forstått det. Blir fort dyrt om det er slik de driver det. Jeg for min del ville ikke hatt Stokke da, fordi jeg ikke synes sittedelen er så voldsomt flott. Men smaken er som baken- delt i to ;-)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Er litt usikkee på sittedelen selv, har egentlig lyst at lille skal kunne få ligge helt flatt. Visste faktisk ikke at sittedelen ikke var inkl. i prisen. Esj - ser ut som om at jeg må finne en annen vogn :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Er litt usikkee på sittedelen selv, har egentlig lyst at lille skal kunne få ligge helt flatt. Visste faktisk ikke at sittedelen ikke var inkl. i prisen. Esj - ser ut som om at jeg må finne en annen vogn :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Var i hvertfall slik jeg forsto det på venninna mi. Selv kommer vi nok til å velge emmaljunga mondial deluxe <3


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Jeg så litt på den, men syns Brio go next er kjekkere pluss alt inkl. De er ganske like syns jeg.


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Jeg så litt på den, men syns Brio go next er kjekkere pluss alt inkl. De er ganske like syns jeg.


Excuse me, Damn that autocorrect!
Ja, utenom at hjulene framme på go next er fryktelig små. Har dårlig erfaring med så små hjul fremme.. :/ Vanskelig..
 
Ja, utenom at hjulene framme på go next er fryktelig små. Har dårlig erfaring med så små hjul fremme.. :/ Vanskelig..
Jeg forsto det slik at de kan byttes... Jeg trenger en liten vogn til å begynne med. Vi har to VW poloer... Og virkelig ikke råd å kjøpe ny bil nå. Men vil skifte ut hjulene ja.


Excuse me- damn that autocorrect.
 
noen av dere som faktisk kjøpte trailz?? hvordan er/var den i bruk? skal få vogn i gave så kan velge vilken jeg vil å har veldig lyst på en :)
 
noen av dere som faktisk kjøpte trailz?? hvordan er/var den i bruk? skal få vogn i gave så kan velge vilken jeg vil å har veldig lyst på en :)

Vi har den! Veeeeeeldig fornøyd!! Knallgod å trille, høy, lett tilgang til kurven under - mye plass!! Større enn forventet, men ikke for stor. God størrelse på bagen. Enkel å slå sammen, enkel å sette opp. Jeg er 100% fornøyd! :)
 
  • Liker
Reactions: Boo
Back
Topp