Stokke trailz

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Noen som vurderer denne? Oppdatert versjon av stokke crusi med hjul som er bedre egnet for snø/terreng/landet. Den frister så fryyyktelig mye å kjøpe! Men dyyr :(
 
En venninne av meg har kjøpt. Kom på 14 000 når en har kjøpt alt


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Har denne under vurdering som vogn nr 2. Skal ha en turbin og en vanlig. Spendt på hvordan den blir, men av erfaring blir det ikke en typisk gå på tur i skogen vogn. Stokke dine vogner er veldig stive.

Understellet skal koste ca 5200,- og mener bagen ligger på 2400,- siden det er samme som er til crusi nå. så kan man kjøpe sportsdelen litt senere om man ønsker ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har denne under vurdering som vogn nr 2. Skal ha en turbin og en vanlig. Spendt på hvordan den blir, men av erfaring blir det ikke en typisk gå på tur i skogen vogn. Stokke dine vogner er veldig stive.

Understellet skal koste ca 5200,- og mener bagen ligger på 2400,- siden det er samme som er til crusi nå. så kan man kjøpe sportsdelen litt senere om man ønsker ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Turbin = turvogn

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
En venninne av meg har kjøpt. Kom på 14 000 når en har kjøpt alt


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Det var dyrt. :/ Men det er vel ikke akkurat denne vognen hun har kjøpt? Denne er ikke kommet i butikk enda..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Har denne under vurdering som vogn nr 2. Skal ha en turbin og en vanlig. Spendt på hvordan den blir, men av erfaring blir det ikke en typisk gå på tur i skogen vogn. Stokke dine vogner er veldig stive.

Understellet skal koste ca 5200,- og mener bagen ligger på 2400,- siden det er samme som er til crusi nå. så kan man kjøpe sportsdelen litt senere om man ønsker ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir spennende å se om denne er bedre enn de forrgje vognene.. :) Mulig de har gjort flere forandringer enn hjulene.. siden den heter "trailz" så er det vel sannsynlig at den er tilpasset skogsløyper :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det var dyrt. :/ Men det er vel ikke akkurat denne vognen hun har kjøpt? Denne er ikke kommet i butikk enda..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Nei, hun kjøpte forrige modell når den akkurat var kommet ut


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Bruker folk 14000 på vogn ?! Iiik tror ikke samvittigheten min hadde tillatt meg det :p


15 Mars 2015 <3
 
Blir spennende å se om denne er bedre enn de forrgje vognene.. :) Mulig de har gjort flere forandringer enn hjulene.. siden den heter "trailz" så er det vel sannsynlig at den er tilpasset skogsløyper :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app


Litt bedre er den, men ikke mye. Har testet den i butikk før ferien når selger var på besøk. Men blir bedre med knekk i håndtaket. Er så tungt når det ikke er det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg heller mot Bugaboo Buffalo :)


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Litt bedre er den, men ikke mye. Har testet den i butikk før ferien når selger var på besøk. Men blir bedre med knekk i håndtaket. Er så tungt når det ikke er det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åja - så du likte den forsatt ikke? Men hva mener dere med at vognen er stiv egentlig? Og hvorfor er det negativt? Jeg har en easywalker fra før? Er den også stiv?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp