Ikke sant!Setter den konsekvent "feil" vei. Ser så vondt ut å sette den rett vei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant!Setter den konsekvent "feil" vei. Ser så vondt ut å sette den rett vei.
Gi beskjed om det står da i såfall har jeg kraftig syndet på å ikke lese den
Samme herDet sto ingenting i bruksanvisningen om hvilken vei den skal settes inn! Kommer nok til å fortsette å sette den "feil" vei, er slik JEG ville hatt den selv
Signerer denneDet sto ingenting i bruksanvisningen om hvilken vei den skal settes inn! Kommer nok til å fortsette å sette den "feil" vei, er slik JEG ville hatt den selv
Vi setter den inn feil vei, men aldri hatt problemer med at den sklir ut. Tenker at spissen inn først er mest skånsom.
Vi setter den inn feil vei, men aldri hatt problemer med at den sklir ut. Tenker at spissen inn først er mest skånsom.
Ingen dum ideSetter de riktig vei, og opplever ikke at det er mer smertefullt for barna. Fukter de alltid litt før de føres inn, så glir de veldig lett på plass. Satte de feil vei i starten med førstemann, men etter jeg fant ut at det var feil, endret jeg praksis
Jeg synes egentlig de skulle laget dem like i begge ender jeg, så hadde det ikke vært noe problem
Det går på kilo ikke egentlig alder selv om det er angitt ca alder ogsåHar også satt med spissen inn men aldri vært noe problem som har holdt den inne med å klemme rumpeballene litt sammen. Men nå er han endelig 1.5 år så da kan vi begynne med smeltetabletter i stedet