Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har gjort det feil i alle år Vi har jo tatt den spisse delen inn først, men det er jo feil! Ikke rart de har glidd ut gang på gang
Er vi de eneste??
Samme her!!Vi setter den inn feil vei, men aldri hatt problemer med at den sklir ut. Tenker at spissen inn først er mest skånsom.
Vi setter den inn feil vei, men aldri hatt problemer med at den sklir ut. Tenker at spissen inn først er mest skånsom.
Samme herVi setter den inn feil vei, men aldri hatt problemer med at den sklir ut. Tenker at spissen inn først er mest skånsom.
Gi beskjed om det står da i såfall har jeg kraftig syndet på å ikke lese denHaha, det visste jeg ikke har aldri tenkt at den kan settes inn andre veien :-o står det i bruksanvisningen? *løper for å se*
Gi beskjed om det står da i såfall har jeg kraftig syndet på å ikke lese den
Har fremdeles tilgode å sette den inn "riktig" vei selv om jeg har visst om det en stund. Ser for meg at det kan gjøre litt vondt den veien.Jeg sjekket tidligere og sant det ikke i bruksanvisningen da ihvertfall!
Det er jo kun for at ikke tabletten skal skli ut igjen.. Så jeg mener det må være mer behagelig å ta den inn den "gale veien" og fortsetter med det. Hs var veldig tydelig på at den skulle inn med den butte enden først, mens svigermor (pensjonert hs for 3 mnd siden) mente at det var bedre for de små å sette den "feil".
Har fremdeles tilgode å sette den inn "riktig" vei selv om jeg har visst om det en stund. Ser for meg at det kan gjøre litt vondt den veien.
Ja ikke sant! Kommer nok til å bruke de "feil" vei når lillesøster kommer også.ja sant! Her satt jeg nettopp stikkpille på frøkna på 3 mnd´er for første gang (vaksine feber) og jeg tenkte med skrekk og gru på hvordan det ville ha vært dersom jeg hadde satt inn stikkpillen den "rette" veien...