"Stikking" og kynnere

Det varierer nok hvor mye akupunkturen koster men jeg betaler 300 kr hver gang og så skal jeg gå tre ganger hvis jeg rekker det[:)] Hun gir nåler for plager og for å styrke kroppen og modne den til fødselen. Jeg mener at det er verdt det hvis vi får sove bedre og kan få en lettere fødsel[:)]Jeg merket at jeg ble søvnig og jeg tror nok at jeg får sove godt i natt. Sprøtt at hun kunne se på tungen min hva plager jeg hadde[:)] I hvertfall noen av de[:)] Hehe.. Jeg fikk til og med nål for at jeg var så sint i dag pga det med banken[:)] Forresten takk for støtten Kris32[:)]
Jeg kan i hverfall anbefale dere i og prøve det og se[:)] Dere kjenner selvfølgelig nålene men det er hele poenget slik at de skal hjelpe[:)]
Klem[:)]
 
Høres ikke så dumt ut, jeg tror jeg skal bestille meg en time, det er jo verdt et forsøk da!! All fortgang og smertelindring (naturlig vel å merke) tas imot med takk!!!!

Tenkte jeg skulle prøve å få akupunktur under fødselen også. Vet de tilbyr det på storken.
Takk for tips!!
 
Ja du kan få akupunktur under fødselen også[:)][:)] Jeg aner ikke hvor effektivt det er men det er ikke dumt og prøve det ut. Det er ikke alle jordmødre som kan bruke akupunktur så det må du gi beskjed om på forhånd om at du ønsker[:)] Hehe.. Det var ikke noe særlig behagelig men det er verdt og prøve ut hvis det faktisk har en effekt.
 
Kunne godt tenke meg å prøve..
Men er kjempe redd nåler..
Kjenner du nålene godt??
 
Ja, det skader jo ikke, og det gjør jo ikke ting værre, så hvorfor ikke!!! ???? [:D]

Jeg har i allefall bestemt meg for akupunktur under fødselen hvis jeg kan få det da!! :)
 
Hehe.. Jeg må nok skuffe og si at dere vil kjenne nålene litt[:)][:)] Det skal jo gjøre vondt for at det skal hjelpe. Men tenk sånn. Hva ville dere valgt? 20 minutter med litt vondt pga nåler eller en hardere fødsel?[:)][:)][:)] Jeg syns det er verdt og prøve. Jeg skal tibake på mandag. Da skal hun også se på livmorhalsen om den har begynt og modnes[:)][:)] Jeg syns det er kjempe spennende[:)][:)]
 
unskyld at eg spør og graver så mye men bare lurte på en ting.
Er hun sykepleier hun dama siden hun kan sjekke livmorhalsen din??
 
Hei hei[:)][:)]
Du må bare spør og grava så mye du vil[:)][:)][:)] Hun som jeg går til akupunktur hos er også jordmor på sykehuset så det syns jeg var veldig betryggende[:)] Da satser jeg på at hun vet hva hun gjør[:)][:)] Nå skal jeg til henne i morgen. Må si at jeg gruer meg også og vil tippe at det ikke blir så veldig behagelig[:)]
 
Går ssikkert bra skal du se[;)]

Skal krysse fingrene for deg..og ønsker
deg lykke til
 
Hei[:)]
Jeg må ærlig innrømme at akupunkturen i går ikke var en dans på roser[:)][:)] Greit nok at nålene var litt vonde for det sier seg jo sjøl og de skal merkes for at det sakl hjelpe. Men når hun skulle kjenne på åpningen!!!!! AU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var jo helt grusomt. Jeg hadde forresten 2 cm åpning. Det er jo ikke noe og rope hurra for men det er jo kjekt og vite[:)][:)] Hun sa at hun klarte å ta han på hodet så det var jo litt spesiellt[:)][:)] Hun ga meg noen modningsnåler og jeg lå med de i 20 minutter. På den tiden fikk jeg en del kynnere så jeg kan bare håpe på at det er et positivt tegn og at det gjorde slik at fødselen nærmer seg. Hun tøyet også åpningen og det var jo som sagt lite behagelig men hvis det får fortgang på fødselen så er det verdt det[:)][:)] Jeg vet ikke om alle akupunktører gjør det samme som henne og sjekker åpningen men det kan dere jo høre med de om hvis dere prøver det.
 
Back
Topp