"Stikking" og kynnere

Ikke noe sølibat her heller... nå er det hvertfall bare å "peise på"...hihi.[:D]
 
Fikk et tips nå om å spise fersk ananas får å få fødselen i gang... verdt å prøve, for det er jo godt[:D]
 
En hel ananas, deler den og trykker innpå... i munnen alstå[:D]
 
Det er bare å hive deg over han med en gang, ingenting å tenke på [:D] Da er det ikke sikkert du trenger ananas til helga[:D] [:D]

Det er forresten fullmåne den 3.oktober, satser på at jeg føder da. Hadde vært perfekt[:D]
 
Det er ikke fullmåne 3 oktober, månen er faktisk helt i ne!! (Det var fullmåne for litt over en uke siden) Men det er en bra dato, jeg har kommet frem til pendelterminen min den 3 oktober.... Så jeg satser på at pendelen har rett og at jeg føder da. Er rimelig klar for det!!!!!! [:D][:D]

Flere gode tips til å sette igang fødselen finner dere på [link=http://home.no.net/octo05/sette_igang.php]Octopussienes hjemmeside[/link]
 
Må si det var mange gode råd her for å få igang fødselen..he he...[:D]
he he ..
har ledd meg skakk....
Om annanaser som skal inn både her og der,voldtekt av ektemenn og diverse..he he
Tror eg slenger meg på..
 
oki skal gjøre det ..tji hi..

Tror ikke mannen blir så vanskelig å overtale..
Verre med om eg orker...he he...
Sex kan være ganske slitsom når du ligger der som en diger spermhval...he he...
 
Ja, til helga ryker mannen min og, oppussing eller ikke. Så snart vi bikker 1 oktober er det slutt med å vente, da skal alle metoder prøves!!!! hehe.....

Masse gode tips på listen til oktoberklubben!! Har printet den ut jeg også! Så får vi se om noe av det virker og vi føder snart hele gjengen!!! hehe...[:)]
 
Hei hei,

Ser det er mange tips om hvordan få fødselen i gang før tiden. Jeg har bestilt såkalt "modnings" akupunktur, er det noen som har erfaring fra det?



 
Hei hei[:)]
Jeg også har bestillt akupunktur. Jeg skal på det i morgen[:)] Jeg har hørt at det er bevist at det fungerer. Det skal gjøre slik at vi ikke trenger så mye smertestillende,får en lettere fødsel og mindre komplikasjoner[:)] Det er jo selvfølgelig noen det ikke fungerer på men det er verdt å forsøke[:)][:)] Jeg er så klar for å få han ut nå!![:)] Men jeg er nok også redd for at jeg må ha sex for det har min kjære mann bestemt[:)] Han er lei av og vente[:)]
 
Kanskje vi skal starte en landsdekkende aksjon[:D] Hva med fredags kveld klokka ti...hihihi
 
Stikker og verker her òg, var på kontroll igår og hadde plutselig fått litt høyere blodtrykk, litt spor av protein i urinen og begynner å samle endel vann...må derfor tilbake i morgen å måle blodtrykk og urin...uff håper ikke på noen forgiftning denne gangen òg...vil jo bare ha en naturlig fødsel....men gjerne NÅ!
HAr akkurat kommet meg litt ovenpå etter en lungebetennelse og bihulebetennelse og fått tilbake både pust og krefter. JEG ER KLAR! Sover ikke om nettene, bekkenet verker og jeg er dr... lei! KOM UT TIL MAMMAEN DIN!!!![:@] Alle sier at du ikke skal la treminen trollbinde deg, men har nå 10 dager igjen og har ikke særlig lyst til å gå over....dessuten har jeg bursdag om 11 dager og har mer lyst til å feire den hjemme med en nyfødt liten prins enn på et upersonlig sykehus med visittid....litt ego også da![:)]
 
Hehe.. Enig m nistelin[:)] Vi skulle kastet oss over de mannfolkene på fredag og se om noe skjedde[:)] Eller gjerne etter helgen så vi har flyttet først[:)]
Nå er det i hvertfall på tide at ungene bestemmer seg for å komme ut slik at mødrene får litt fred[:)]
 
Vi må i allefall kaste oss over dem før månen er full!!!!!!!!!!!!! hehe[:D]

Planlagt massevoldtekt ja... fine greier.. De skulle bare visst hvordan vi sitter her å konspirerer..... [;)]
 
Du får ha lykke til med akupunkturen i dag, kanskje du kan fortelle litt når du kommer tilbake. Men jeg tror med akupunktur, ananas, sex og mye aktivitet så er det nok ikke lenge før han er ute. Lykke til.
 
Hei hei[:)]
Takk for det[:)] Jeg skal skrive inn her nå når jeg har vært der og fortelle hvordan det var[:)][:)] Jeg syns at det er verdt forsøket[:)] I hvertfall at det hjelper og at fødselen kan gå litt lettere.
KLem[:)][:)]
 
HEI[:)]
Nå har jeg vært på akupunktur[:)] Jeg har troen på det for de som holder på med det vet virkelig hva de holder på med[:)] Hun satt nåler for de plagene jeg hadde. Søvn,svimmelhet,kvalme,hjertebank,treg mage,modning osv... Det som jeg ble veldig fascinert over var at hun kunne se mange av plagene mine ut i fra tungen uten at jeg sa noe[:)][:)] Nå kjenner jeg at jeg er veldig trøtt og det sa hun at jeg kunne bli pga at jeg fikk en nål for å forbedre søvnen min. Jeg syns det er verdt det og kommer ikke til å angre på disse tre behandlingene jeg skal ha[:)] Neste gang sjekker hun også livmorhalsen[:)] Det gjør meg ingenting. Jeg kan godt tenke meg og vite hvordan jeg ligger an. Vet ikke om du/dere ble noe klokere av det jeg fortalte nå?
Klem[:)]
 
Hehe.. Jo jeg er like stresset enda pga den banken[:)] Det skal jeg love deg[:)] men jeg håper at den akupunkturen hjelper meg[:)] Jeg kan godt føde før tiden men nå må han holde seg inne i hvertfall en uke til[:)]
Klem[:)]
 
Spennende å høre ang. akupunkturen, gleder meg til jeg skal dit den 11.oktober. Som sagt så kan det ikke skade noe og forhåpentligvis så hjelper det prossessen litt. Jeg har hørt om ei som har tatt det og hun fikk faktisk 10 dager før termin. Håper det også hjelper deg med nattesøvnen for det er temmelig slitsomt å ikke sove skikkelig.

Leit å høre at det ble kluss med huskjøpet og flyttingen, men det ordner seg sikkert til slutt. STÅ PÅ [:)]
 
Denne akupunkturen høres veldig interessant ut, tror jeg må bestille meg en time. Hvor mye koster det?? Noen som vet??
 
Back
Topp