Stikker innom....

Kamille

Blir kjent med forumet
Bare for å høre om det er noen fra Stavanger/ Sandnes/ Sola området her? Kjekt om det er noen i nærheten!

Hører egentlig til Februar, men jeg føder alltid før tiden så mulig det blir et januar barn på meg :)

Jeg flytter til stavanger om en mnd :)

Termin januar 2015

Bor i Trondheim nå, så det blir spennende å flytte. Spesielt med tanke på at noen andre skal overta svangerskapsomsorgen. Pga. tidligere komplikasjoner har jeg tett oppfølging, og jeg har vært utrolig fornøyd med St. Olavs og poliklinikken der. Håper jeg blir like godt ivaretatt på SUS.

Termin januar 2015

Jeg bor på Sola:-)

Termin 3. Januar

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg bor i Sandnes, og har termin på slutten av januar. :)

Jeg flytter fra Sandnes om under 1 mnd :P så jeg teller vel ikke helt :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Kjempe gøy at det er fler!! Va treff jeg tenkte på! Når jeg fikk min første datter bodde jeg i Kristiansand å da var vi flinke til å treffes :) Gøy med nye mennesker som er i samme situasjon og ikke minst barn på akkuratt samme alder ;)

Bor i Trondheim nå, så det blir spennende å flytte. Spesielt med tanke på at noen andre skal overta svangerskapsomsorgen. Pga. tidligere komplikasjoner har jeg tett oppfølging, og jeg har vært utrolig fornøyd med St. Olavs og poliklinikken der. Håper jeg blir like godt ivaretatt på SUS.

Termin januar 2015

Oi...det er et stykke ja! Hva er grunnen til at du flytter så langt? Håper du kommer til å trives og at du blir tatt godt vare på på SUS!! Jeg vil tro du gjør det!! Jeg hadde også ekstra oppfølging på mitt forrige svangerskap og jeg følte hverfall jeg ble godt passet på :)

Er fra Stavanger, bor i Kristiansand nå :) Men er ofte hjemme i stavanger!

Oi...det er et stykke ja! Hva er grunnen til at du flytter så langt? Håper du kommer til å trives og at du blir tatt godt vare på på SUS!! Jeg vil tro du gjør det!! Jeg hadde også ekstra oppfølging på mitt forrige svangerskap og jeg følte hverfall jeg ble godt passet på :)
Mannen min flyr på Nordsjøen, så nå er vi lei av pendlinga. Greit å bare ha en husholdning og hele familien på en plass :)

Termin januar 2015

Back
Topp