Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor på Sola
Termin 3. Januar
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Bor i Trondheim nå, så det blir spennende å flytte. Spesielt med tanke på at noen andre skal overta svangerskapsomsorgen. Pga. tidligere komplikasjoner har jeg tett oppfølging, og jeg har vært utrolig fornøyd med St. Olavs og poliklinikken der. Håper jeg blir like godt ivaretatt på SUS.
Termin januar 2015
Så kjekt. Dette er min førsteJeg bor også på SolaHar du andre barn? Jeg har termin 18 februar
Gøy med noen i nærheten!!
Hadde vært veldig kjektSå gøy vi er flere
Kanskje vi kan få til et treff etterhvert.
Termin januar 2015
Så kjekt. Dette er min førsteblir spennende tider nå framover.
Skal ikke se vekk fra det;-) bor på Skadberg. Hvor bor du på Sola?Plutselig ender vi i samme barselgruppeHvor på Sola bor du? Trenger ikke svare på altså
![]()
Mannen min flyr på Nordsjøen, så nå er vi lei av pendlinga. Greit å bare ha en husholdning og hele familien på en plassOi...det er et stykke ja! Hva er grunnen til at du flytter så langt? Håper du kommer til å trives og at du blir tatt godt vare på på SUS!! Jeg vil tro du gjør det!! Jeg hadde også ekstra oppfølging på mitt forrige svangerskap og jeg følte hverfall jeg ble godt passet på![]()
Skal ikke se vekk fra det;-) bor på Skadberg. Hvor bor du på Sola?
Mannen min flyr på Nordsjøen, så nå er vi lei av pendlinga. Greit å bare ha en husholdning og hele familien på en plass
Termin januar 2015