Ingen fødsel på gang. Premature rier er stoppet opp. Ny lungemodningssprøyte kl 1750. Så så legen at vi bare får ta en dag av gangen. Etter denne lungemodningssprøyte stopper de ikke fødsel om den startet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at fødselen ikke har startetIngen fødsel på gang. Premature rier er stoppet opp. Ny lungemodningssprøyte kl 1750. Så så legen at vi bare får ta en dag av gangen. Etter denne lungemodningssprøyte stopper de ikke fødsel om den startet

Fikk beskjed av legen når jeg Spurte, at vi tar en dag av gangen[emoji86] [emoji85]Så bra at fødselen ikke har startet [emoji813]red
Blir du liggende på sykehuset eller får du dra hjem?
Forrige kom uke 36. Hun her er litt tidlig ute og denne gang med nebbing og hodet veldig langt ned. Med sønnen min var det kort livmorhals "bare"Oi, dette var i overkant spennende! Håper dere holder ut til i uke 34-35, alt blir mye enklere da.
Heldigvis har du ei stor, fin jente, og har fått satt lungemodningssprøyte, så dette går bra uansett
Men det vet jo du, som er prematurmamma allerede. Eller? Når ble forrige født?
Følger med og krysser fingrene for dere!
Hos meg gikk vannet i uke 34, og ut kom en liten 1700-grammer. Han hadde lavt blodsukker og var ikke sterk nok til å spise selv fordi han var så dysmatur, men ellers gikk det veldig veldig bra. Derfor jeg har trua på at det kommer til å gå helt fint med jenta di også, omså hun skulle komme nå. Håper selvfølgelig at hun holder seg enda en stund til, da!Forrige kom uke 36. Hun her er litt tidlig ute og denne gang med nebbing og hodet veldig langt ned. Med sønnen min var det kort livmorhals "bare"
Så bra alt står bra til med deg og den lille[emoji4]Ny oppdatering herfra
Idag har jeg fått lov å gå litt rundt, da de premature riene har avtatt veldig. Bare det er jo en befrielse i seg selv[emoji16][emoji4]
Ikke hjem idag heller.
Skal ta nytt mål av livmorhals i morgen, samt en prøve jeg ikke husker navnet på. Den skal visst vise om det er sjans for fødsel nært på. Om den er positiv må jeg bli, er den negativ får jeg reise hjem med restriksjoner om å ikke gjøre noe. Ikke engang levere og hente i barnehagen.
Så godt å høre!Ny oppdatering herfra
Idag har jeg fått lov å gå litt rundt, da de premature riene har avtatt veldig. Bare det er jo en befrielse i seg selv[emoji16][emoji4]
Ikke hjem idag heller.
Skal ta nytt mål av livmorhals i morgen, samt en prøve jeg ikke husker navnet på. Den skal visst vise om det er sjans for fødsel nært på. Om den er positiv må jeg bli, er den negativ får jeg reise hjem med restriksjoner om å ikke gjøre noe. Ikke engang levere og hente i barnehagen.
Bra at det fortsatt går fint med dereNy oppdatering herfra
Ikke hjem idag heller.
Det er synd å høre at baby kommer til å komme så mye før tiden, men godt å høre at de passer godt på og holder deg under oppsyn.Ny oppdatering herfra;
Da blir jeg visst på sykehuset under nøye oppsyn. Vaginal undersøkelse viste åpning på 1 cm og jeg er idag 31+3 . Følelsen var grusom og jeg knakk sammen og prøver å ta meg sammen for å ikke stresse kroppen . Men vanskelig[emoji26][emoji26]
Jeg går ihvertfall ikke til termin fikk jeg beskjed om, og pga av rask fødsel på nr 1 var de bekymret for enda raskere nå

Ny oppdatering herfra;
Da blir jeg visst på sykehuset under nøye oppsyn. Vaginal undersøkelse viste åpning på 1 cm og jeg er idag 31+3 . Følelsen var grusom og jeg knakk sammen og prøver å ta meg sammen for å ikke stresse kroppen . Men vanskelig[emoji26][emoji26]
Jeg går ihvertfall ikke til termin fikk jeg beskjed om, og pga av rask fødsel på nr 1 var de bekymret for enda raskere nå