Stikkende smerter uke 30

Ingen fødsel på gang. Premature rier er stoppet opp. Ny lungemodningssprøyte kl 1750. Så så legen at vi bare får ta en dag av gangen. Etter denne lungemodningssprøyte stopper de ikke fødsel om den startet

Ingen fødsel på gang. Premature rier er stoppet opp. Ny lungemodningssprøyte kl 1750. Så så legen at vi bare får ta en dag av gangen. Etter denne lungemodningssprøyte stopper de ikke fødsel om den startet
Så bra at fødselen ikke har startet :Heartred

Blir du liggende på sykehuset eller får du dra hjem?

Håper du får lov til å komme hjem igjen om at fødselen ikke stater på noen uker enda.

Oi, dette var i overkant spennende! Håper dere holder ut til i uke 34-35, alt blir mye enklere da.
Heldigvis har du ei stor, fin jente, og har fått satt lungemodningssprøyte, så dette går bra uansett :)
Men det vet jo du, som er prematurmamma allerede. Eller? Når ble forrige født?

Følger med og krysser fingrene for dere!

Oi, dette var i overkant spennende! Håper dere holder ut til i uke 34-35, alt blir mye enklere da.
Heldigvis har du ei stor, fin jente, og har fått satt lungemodningssprøyte, så dette går bra uansett :)
Men det vet jo du, som er prematurmamma allerede. Eller? Når ble forrige født?

Følger med og krysser fingrene for dere!
Forrige kom uke 36. Hun her er litt tidlig ute og denne gang med nebbing og hodet veldig langt ned. Med sønnen min var det kort livmorhals "bare"

Forrige kom uke 36. Hun her er litt tidlig ute og denne gang med nebbing og hodet veldig langt ned. Med sønnen min var det kort livmorhals "bare"
Hos meg gikk vannet i uke 34, og ut kom en liten 1700-grammer. Han hadde lavt blodsukker og var ikke sterk nok til å spise selv fordi han var så dysmatur, men ellers gikk det veldig veldig bra. Derfor jeg har trua på at det kommer til å gå helt fint med jenta di også, omså hun skulle komme nå. Håper selvfølgelig at hun holder seg enda en stund til, da!

(Var forresten til vekstestimering selv i dag, 1700 gram nå, uke 32+4)

Masse lykke til, håper det går bra med dere, og at bebissen holder seg inne en stund til :) Om ikke, så er heldigvis sannsynligheten for at alt går bra veldig stor :)

Ønsker dere lykke til og håper lille vil være i magehulen en stund til [emoji4] ellers er dere i trygge hender på sykehuset så alt går nok kjempefint[emoji4] hold oss oppdatert, vi tenker på dere [emoji173]️

Ny oppdatering herfra

Idag har jeg fått lov å gå litt rundt, da de premature riene har avtatt veldig. Bare det er jo en befrielse i seg selv[emoji16][emoji4]
Ikke hjem idag heller.
Skal ta nytt mål av livmorhals i morgen, samt en prøve jeg ikke husker navnet på. Den skal visst vise om det er sjans for fødsel nært på. Om den er positiv må jeg bli, er den negativ får jeg reise hjem med restriksjoner om å ikke gjøre noe. Ikke engang levere og hente i barnehagen.

Ny oppdatering herfra

Idag har jeg fått lov å gå litt rundt, da de premature riene har avtatt veldig. Bare det er jo en befrielse i seg selv[emoji16][emoji4]
Ikke hjem idag heller.
Skal ta nytt mål av livmorhals i morgen, samt en prøve jeg ikke husker navnet på. Den skal visst vise om det er sjans for fødsel nært på. Om den er positiv må jeg bli, er den negativ får jeg reise hjem med restriksjoner om å ikke gjøre noe. Ikke engang levere og hente i barnehagen.
Så bra alt står bra til med deg og den lille[emoji4]
Krysser fingrene for at livmorhalsen ikke har blitt så mye kortere og at prøven imorgen ikke viser tegn til fødsel så du får kommet hjem litt [emoji4] så får du sitte på pynt i sofaen og beordre mannen rundt [emoji4]

Ny oppdatering herfra

Ikke hjem idag heller.
Så godt å høre!
Da håper vi den blir negativ :)

Ny oppdatering herfra

Ikke hjem idag heller.
Bra at det fortsatt går fint med dere :-)

Godt å høre at alt er bar med dere, så får vi håpe på negativt svar på prøven og du får dra hjem [emoji5]

Lykke til i morgen, håper den lille holder seg i magen en god del uker enda[emoji4]

Ny oppdatering herfra;

Da blir jeg visst på sykehuset under nøye oppsyn. Vaginal undersøkelse viste åpning på 1 cm og jeg er idag 31+3 . Følelsen var grusom og jeg knakk sammen og prøver å ta meg sammen for å ikke stresse kroppen . Men vanskelig[emoji26][emoji26]
Jeg går ihvertfall ikke til termin fikk jeg beskjed om, og pga av rask fødsel på nr 1 var de bekymret for enda raskere nå

Ny oppdatering herfra;

Da blir jeg visst på sykehuset under nøye oppsyn. Vaginal undersøkelse viste åpning på 1 cm og jeg er idag 31+3 . Følelsen var grusom og jeg knakk sammen og prøver å ta meg sammen for å ikke stresse kroppen . Men vanskelig[emoji26][emoji26]
Jeg går ihvertfall ikke til termin fikk jeg beskjed om, og pga av rask fødsel på nr 1 var de bekymret for enda raskere nå
Det er synd å høre at baby kommer til å komme så mye før tiden, men godt å høre at de passer godt på og holder deg under oppsyn.

Håper du klarer å slappe av, selv om det er under utrolige vanskelige omstendigheter.

Sender deg en god klem :Heartred

Ny oppdatering herfra;

Oi, dette var sikkert litt skremmende nyheter. Men du er under godt oppsyn og det høres jo ut som at de gjør det de kan for å sjekke hvordan alt utvikler seg. Så lenge ikke riene starter igjen kan du vel ha åpning en god stund uten å føde? :)

Lykke til! Sender en klem :)

Du har fått lungemodningssprøyter og passes godt på :) Da håper jeg du klarer å nyte sykehussenga og sykehusmaten sånn at du slapper av og kan ligge der og ruge noen uker til *fingers crossed*

Masse lykke til og stor oppmuntringsklem :love022

Back
Topp