Stikkende smerter uke 30

Det er ikke hele tiden da, nedpressfølelsen liksom kommer og går.. har heller ingen kynnere akkurat nå. Derfor er jeg så frem og tilbake da jeg føler meg bra en stund og så kan jeg kjenne det igjen og bli bekymret [emoji14] men akkurat nå kjenner jeg det bare i korsryggen. Er 31+3 idag, førstegangs. Tror du ikke jeg kan vente til i morgen tidlig og snakke med jordmor da? Siden det er så rolig nå..
Joda du kan nok sikkert det. Jeg er bare litt ekstra forsiktig , siden min første startet på samme måte men ikke så tidlig som nå.

Det er ikke hele tiden da, nedpressfølelsen liksom kommer og går.. har heller ingen kynnere akkurat nå. Derfor er jeg så frem og tilbake da jeg føler meg bra en stund og så kan jeg kjenne det igjen og bli bekymret :p men akkurat nå kjenner jeg det bare i korsryggen. Er 31+3 idag, førstegangs. Tror du ikke jeg kan vente til i morgen tidlig og snakke med jordmor da? Siden det er så rolig nå..
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.
Har hatt kynnere som kommer og går sammen med menstruasjonssmerter og det kjennes ut som babyen ligger langt nede i magen.
Har vanskelig for å vite når man skal ringe og når det bare er ett tegn på å være gravid...

Joda du kan nok sikkert det. Jeg er bare litt ekstra forsiktig , siden min første startet på samme måte men ikke så tidlig som nå.

Ja, det skjønner jeg.. men om ingenting tar seg opp i løpet av natta så skal jeg ringe jordmor i morgen med en gang jeg våkner. Tusen takk for svar. Og masse lykke til! Skal følge med deg. Håper det stabiliserer seg.

Har hatt kynnere som kommer og går sammen med menstruasjonssmerter og det kjennes ut som babyen ligger langt nede i magen.
Har vanskelig for å vite når man skal ringe og når det bare er ett tegn på å være gravid...
Når jeg hadde mensmurringene ringte jeg tvert. For det var nytt for meg. Da var det rett inn til sjekk. Så min anbefaling er å ringe uansett. Man kan aldri vøre sikker

Ja, ikke sant.. det er noe med det der altså, man vil jo ikke være hysterisk heller :p jordmor har i hvertfall sagt til meg at jeg bare skal være obs hvis kynnerne blir regelmessige. Jeg skal snakke med jordmor i morgen så får vi se hva hun mener. Da slipper jeg å tenke mer på det hvertfall :)

Ja, det skjønner jeg.. men om ingenting tar seg opp i løpet av natta så skal jeg ringe jordmor i morgen med en gang jeg våkner. Tusen takk for svar. Og masse lykke til! Skal følge med deg. Håper det stabiliserer seg.
Takk takk. Tatt seg opp litt nå, så nå er det snakk om enda en ny undersøkelse vaginalt. Skrekk og gru

Takk takk. Tatt seg opp litt nå, så nå er det snakk om enda en ny undersøkelse vaginalt. Skrekk og gru

Huff, kan ikke være noe gøy det der nei.. er det smertefullt når de undersøker vaginalt? Ligger du med ctg nå hele tiden? Krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe mer!

Huff, kan ikke være noe gøy det der nei.. er det smertefullt når de undersøker vaginalt? Ligger du med ctg nå hele tiden? Krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe mer!
Ikke noe ctg nå. Jordmor kommer hyppig for sjekking. Aner ikke om det er smertefullt men tror ikke det. Kun sjekke om det er åpning

Når jeg hadde mensmurringene ringte jeg tvert. For det var nytt for meg. Da var det rett inn til sjekk. Så min anbefaling er å ringe uansett. Man kan aldri vøre sikker
Fikk bare beskjed av min JM at det ikke var noe vits å ringe før det ble regelmessig.
Men er ikke godt å si når noe er regelmessig eller ikke når man aldri har gjort dette før... :bored:
Og vil ikke framstå som hysterisk.

Fikk bare beskjed av min JM at det ikke var noe vits å ringe før det ble regelmessig.
Men er ikke godt å si når noe er regelmessig eller ikke når man aldri har gjort dette før... :bored:
Og vil ikke framstå som hysterisk.
Mitt var ikke regelmessig. Og nå ligger jeg her. Så støl heller på magefølelsen

Ny oppdatering igjen.
Da var det på med prematur ctg og målinger. Riestopp medisin og vaginal undersøkelse om ca 1 time. Ikke mye søvn kjenner jeg
Oi, sann. Her hadde det skjedd utvikling. Håper baby vil bli litt til i magen, men hvis ikke er det vel stor sjanse for at alt går bra nå? Masse lykke til :)

Ny oppdatering igjen.
Da var det på med prematur ctg og målinger. Riestopp medisin og vaginal undersøkelse om ca 1 time. Ikke mye søvn kjenner jeg
Håper lille blir i magen litt til. Ønsker deg og dere masse lykke til! Klem. [emoji173]

Ny oppdatering igjen.
Håper de greier å stoppe fødselen og at babyen får bli i magen en stund til.
Og så håper jeg du har det fint og at du har fått sove litt og slappe av.

Back
Topp