Sterke tester?

Heihei! I dag var testen sterkere enn på tirsdag! :) Er 5+0 i dag, og tok ikke testen på morgenurin heller, men den ble veldig fin og sterk. Nå gleder jeg meg bare til starten av neste uke når jeg skal ta den digitale. Føler jeg trenger å se 3+ før jeg klarer å senke skuldrene litt mer. :) Men jeg har i grunn en god følelse på dette her svangerskapet. :)


Gratulerer ! :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer ! :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk! :)

Er helt fantastisk å tenke på, men samtidig veldig surrealistisk. :) Gleder meg som et barn til å fortelle det til sønnen vår. Og gleder meg til å være god og rundt på julaften osv. osv. :p
 
Takk! :)

Er helt fantastisk å tenke på, men samtidig veldig surrealistisk. :) Gleder meg som et barn til å fortelle det til sønnen vår. Og gleder meg til å være god og rundt på julaften osv. osv. :p

Jeg også :-D håpe bare alt går etter vår plan ! Krysser fingre og tær


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nesten usynlig strimmel i morges og nå.men fikk denne i kveld 11 dpo.:))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1404157532102.jpg
    1404157532102.jpg
    43 KB · Visninger: 59
ImageUploadedByBV Forum1404165799.726643.jpg

Som bildet sier :p var vel liten tvil! Disse var itillegg tatt på ettermiddagen.. :) 5+2 :)

Trodde jeg hadde mensen forrige uke - da jeg blødde bittelitt i to dager - reagerte på at jeg blødde så lite, men slo det vekk med at mensen sikkert fremdeles var ustabil etter fødsel:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 66934

Som bildet sier :p var vel liten tvil! Disse var itillegg tatt på ettermiddagen.. :) 5+2 :)

Trodde jeg hadde mensen forrige uke - da jeg blødde bittelitt i to dager - reagerte på at jeg blødde så lite, men slo det vekk med at mensen sikkert fremdeles var ustabil etter fødsel:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer :D

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Vis vedlegget 66934

Som bildet sier :p var vel liten tvil! Disse var itillegg tatt på ettermiddagen.. :) 5+2 :)

Trodde jeg hadde mensen forrige uke - da jeg blødde bittelitt i to dager - reagerte på at jeg blødde så lite, men slo det vekk med at mensen sikkert fremdeles var ustabil etter fødsel:)


Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Gratulerer ! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
det er utrolig hvor utolmodig jeg blir på testene
sist jeg var gravid tok jeg bare 3 tester,og mistet jo.denne gang vil jeg følge med stigningen,er bare 15 dpo,men hvordan er dere andres tester?tok digital på mandag som var,så da bør vel den vise 2-3 uker denne mandagen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Den rfsu testen var svak på mandag..tirsdag kjøpte jeg en digital..den viste gravid 1-2 uker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Den rfsu testen var svak på mandag..tirsdag kjøpte jeg en digital..den viste gravid 1-2 uker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
ja svak søndag her og, digital mandag og torsdag 1-2 uker.men selve stripsene blir ikke så tydelige denne gangen.15 dpo i dag og tydelig strek på stav test

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp