Sterke tester?

MammaCaroline

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Ja, hvordan er testene deres nå? Jeg er 4+5, og da jeg tok en strimmeltest (fra Ebay, tror de må ha mer hcg for å reagere, mer enn billigtester.no sine i alle fall) da jeg var 4+3 var den jo sterk og tydelig, men hadde kanskje forventet at den skulle bli om ikke like sterk, så nesten like sterk som kontrollstreken til nå? Vet om ei som er kortere på vei enn meg, men som har fått kjempesterke tester på disse Ebay-testene, så da klarer jeg ikke å tro at dette går bra.

Det er forhåpentligvis bare det at det er individuelt hvor fort hcg stiger, og at alt er fint med det lille frøet der inne, men kjenner jeg ble litt bekymret. Har en strimmeltest igjen, den skal jeg ta på lørdag, når jeg er 5+0. Håper den er mye sterkere enn da jeg var 4+3.
 
HCG er veldig individuelt. BAre se på en hcg-tabell, så ser du at normalområdet for f.eks uke 4 er ca 10-750 . Altså stoore individuelle variasjoner er mulig :)
 
Ok, det var jo fint å høre. :) Tenker å ta en digital test om seks dager. Da er jeg 5+4. Jeg kan ikke være kortere på vei enn jeg er nå, for jeg testet svaaaaakt positivt da jeg var bare 3+2, så da skal det stå 3+ på testen neste uke. Hvis det gjør det, så kommer jeg til å føle meg langt mer rolig. :)

Har i alle fall ingen tegn på kommende SA enda i alle fall. Ikke på graviditet utenfor livmor heller, så satser på at det går bra.
 
Vet ikke hvor sterk min var. Har den enda kan legge opp et bilde litt senere :) På dette området er jeg helt grønn!
 
Ingen tvil :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1403805718803.jpg
    1403805718803.jpg
    23,5 KB · Visninger: 107
Får håpe alt er bra inni der. Akkurat nå kan ikke den neste uken gå fort nok slik at jeg får tatt en digital test kommende onsdag. :)
 
Er litt småkvalm i dag faktisk, men jeg har tenkt at jeg blir jo ikke kvalm denne gangen, siden jeg ikke var det sist, så jeg bortforklarer hele tiden kvalmen med noe annet :p
 
Kanskje det er en jente denne gangen da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, kanskje det. :) Skal på UL når jeg er 16 uker på vei, så har et lite håp om å få vite kjønn allerede da. :) Er så spennende. Glad jeg ikke var gravid for 20 år siden da det ikke var like lett å se kjønn på UL :p
 
Hehe, kanskje det. :) Skal på UL når jeg er 16 uker på vei, så har et lite håp om å få vite kjønn allerede da. :) Er så spennende. Glad jeg ikke var gravid for 20 år siden da det ikke var like lett å se kjønn på UL :p

Ikke sant! man blir jo så utålmodig på å vite hva det er, og selvfølgelig at alt står bra til med den lille. Godt du har fått symtomer tilbake :D

Går du også å tenker hele dagen? Jeg er så urolig i kroppen! :p
 
Ja, hvordan er testene deres nå? Jeg er 4+5, og da jeg tok en strimmeltest (fra Ebay, tror de må ha mer hcg for å reagere, mer enn billigtester.no sine i alle fall) da jeg var 4+3 var den jo sterk og tydelig, men hadde kanskje forventet at den skulle bli om ikke like sterk, så nesten like sterk som kontrollstreken til nå? Vet om ei som er kortere på vei enn meg, men som har fått kjempesterke tester på disse Ebay-testene, så da klarer jeg ikke å tro at dette går bra.

Det er forhåpentligvis bare det at det er individuelt hvor fort hcg stiger, og at alt er fint med det lille frøet der inne, men kjenner jeg ble litt bekymret. Har en strimmeltest igjen, den skal jeg ta på lørdag, når jeg er 5+0. Håper den er mye sterkere enn da jeg var 4+3.

Mine ebay tester viser enda ikke positivt... jeg er 5 uker på vei snart.. Har positiv cb med ukeindikator og billigetestene er nokså sterk allerede... :)

Her ser du testen til nr 2 (jenta mi) hvor jeg var 4+5... og testen min idag 4+6 :)(billigetester, og ebay test fremdeles negativ)
 

Vedlegg

  • tilbv.jpg
    tilbv.jpg
    9,7 KB · Visninger: 98
slik ser testen ut i dag (farge)
4+6 ca..
 

Vedlegg

  • liten.JPG
    liten.JPG
    890,1 KB · Visninger: 88
Mine ebay tester viser enda ikke positivt... jeg er 5 uker på vei snart.. Har positiv cb med ukeindikator og billigetestene er nokså sterk allerede... :)

Her ser du testen til nr 2 (jenta mi) hvor jeg var 4+5... og testen min idag 4+6 :)(billigetester, og ebay test fremdeles negativ)

Negativ ? Ser bare positiv test jeg ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine ebay tester viser enda ikke positivt... jeg er 5 uker på vei snart.. Har positiv cb med ukeindikator og billigetestene er nokså sterk allerede... :)

Her ser du testen til nr 2 (jenta mi) hvor jeg var 4+5... og testen min idag 4+6 :)(billigetester, og ebay test fremdeles negativ)
Sniker fra februar. De ebaytestene slo aldri ordentlig ut på meg, ble bare en lyyyyserosa strek. Elendige tester spør du meg. Jeg hadde HCG på over 100 da jeg tok den ene, men den var så lys at jeg så nesten ikke streken. Kast de i søpla og se på billigtester sine som du har bilde av; gratulerer, du er gravid! (Og styrken er helt fin! ;))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heihei! I dag var testen sterkere enn på tirsdag! :) Er 5+0 i dag, og tok ikke testen på morgenurin heller, men den ble veldig fin og sterk. Nå gleder jeg meg bare til starten av neste uke når jeg skal ta den digitale. Føler jeg trenger å se 3+ før jeg klarer å senke skuldrene litt mer. :) Men jeg har i grunn en god følelse på dette her svangerskapet. :)
 
Back
Topp