Stelleveske

Woma

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det noen som har kjøpt stelleveske allerede? Mange har nok fra før også. Det har vi også, men den er litt vel godt brukt, i fire år nå (bruker den ofte fortsatt, har gjerne med et skift til frøkna, da hun ikke er så flink til å holde seg), og har allerede skiftet glidelås en gang.

Jeg brukte lang tid på å finne en sist, så nå ville jeg høre om dere har tips :-)

Jeg har selvfølgelig noen kriterier

- stor åpning, så det er lett å finne ting
- romslig, da jeg må ha med termos og flasker
- utseende som ikke er for feminint, slik at mannen også synes den er ok
- passe til brun vogn (Brio happy)
- ha glidelås på hovedrommet
- flere lommer inni, helst minst en med glidelås

Kravstor? Meget mulig!! :laughing001

Ja, men vi kjøpte den som hører til vogna.

Hadde jeg skulle valgt en annen en, hadde det blitt stellesekken til Tinkafu. Sååååå lekker. [emoji7]

Ja, men vi kjøpte den som hører til vogna.

Hadde jeg skulle valgt en annen en, hadde det blitt stellesekken til Tinkafu. Sååååå lekker. [emoji7]

Har sett på den, mannen synes den er litt dyr (tror ikke han har sett den). Tror jeg må komme meg på en butikk for å se den "live" :-)

Skal kjøpe den som passer til Emmaljunga-vogna vi kjøper (Mondial pure lounge eller white leatherette, ikke bestemt meg helt ennå).

Sist hadde vi den som fulgte meg til Simo, men den var veldig basic og ganske kjedelig egentlig. Men den funka helt greit.. den var forøvrig brun :D

Det finnes jo så mange forskjellige stellevesken, du finner sikkert en som passer til behovene deres :)

Jeg har ikke en gang tenkt på det med at stelleveska til Emmaljunga-vogna er feminin. Men mannen min har ikke kommentert det da jeg viste han bilde av den og sa den passet til vogna. Jeg skal uansett være hjemme med allle ukene unntatt de ovligatoriske pappa-ukene, og vi venter jente, så jeg tror ikke han har såå mye i mot det. Kan nok hende han velger å bruke en av sine mer maskuline messenger-vesker (i mørkebrunt skinn) som han nå bruker til laptop-veske til og fra jobb, når han skal i perm :P

Om den er kjedelig gjør ingenting, men den må passe til bruken. Var innom på en barnas hus her om dagen, der hadde de ingen jeg ville hatt (generelt dårlig utvalg).

Mannen bryr seg dessverre, selv om han ikke skal ha permisjon, men han er litt nøye på utseende. Hadde han ikke vært det, hadde det sikkert vært hakket enklere.

Sist kjøpte vi vogn i uke 13 eller noe sånt, da begynte jeg å se etter stelleveske. Kjøpte en et par uker før fødselen. Jeg vet jeg er håpløs!! :-D

Jeg har som heter oioi hobo. Er i svart skinn. Kjempe fornøyd. Den er snsrt 6 år, og holder seg godt. Syns den er litt tøff, og sambo tørr gå med den :)

Vedlegg

• Screenshot_20180128-202809.png
    Screenshot_20180128-202809.png
    914,5 KB · Visninger: 101
Jeg har lyst på easygrow sin i brun skinn, men aner ikke hvor brukervennlig den er. Må nok i butikk og se på den:)

Om den er kjedelig gjør ingenting, men den må passe til bruken. Var innom på en barnas hus her om dagen, der hadde de ingen jeg ville hatt (generelt dårlig utvalg).

Mannen bryr seg dessverre, selv om han ikke skal ha permisjon, men han er litt nøye på utseende. Hadde han ikke vært det, hadde det sikkert vært hakket enklere.

Sist kjøpte vi vogn i uke 13 eller noe sånt, da begynte jeg å se etter stelleveske. Kjøpte en et par uker før fødselen. Jeg vet jeg er håpløs!! :-D
Hehe, mannen min er også sånn som bryr seg veldig om utseende på ting (og materiale/kvalitet). Han er grafisk designer, og er den av oss som er mest opptatt av sånt (litt motsatt av mange par). Jeg ville egentlig ha en Emmaljunga Edge, for eksempel, men han vil helst ikke ha en vogn med stoff som ser ut som en «skalljakke» :p Og når han sa det begynte jo jeg å tenke sånn ogaå: haha. så da blir det en av Mondial-vognene med leatherette.. jeg synes de er fine jeg og da, men jeg er jo også glad i klær fra sportsbutikk (typ parkas, vinterstøvler og sånt) mens han går i ullfrakk hele vinteren og skinnsko. :D og ikke lue med mindre det er kaldere enn -10 og han skal være ute en stund (går ikke med lue til/fra jobb fordi det ødelegger sveisen). Geez :p :D

Men jeg vil nok tro han synes den stelleveska er alt for feminin, og derfor bare vil bruke en av de mørkebrune messenger-veskene han har når han skal ha pappaperm (ryggsekk utgår nok for det er også ganske stygt nemlig, hehe. I følge han altså ;) )

Litt slitsomt med menn som bryr seg, men fint også. Han er mye bedre enn meg på interiør, hvor ting bør stå og hva som er fint sammen. Jeg har null peil :p men ser det jo når det kommer på plass.

Han bruker «stygge» ting også altså. Måå ikke ha noe fint. Han er veldig ærlig på at babyjogger-vogna ikke er noe pen, men han synes den er veldig praktisk.

Vi synes vognene da vi var små, med kordfløyel, var veldig pene. Nostalgii

Jeg har en stellesekk fra Kaos som jeg er veldig fornøyd med. Min er i rosa (men en fin nyanse!), så mannen nektet å bruke den. Men de finnes både i marineblå og svart, og kan fint brukes som en vanlig ryggsekk etterpå. De kan henges som en veske på vogna, og har mange kjekke løsninger. Og så er de fine!

Burde jo ha kjøpt en nøytral farge på sekken, men jeg var så lei av at alt var grått og blått med mini at jeg flesket til med rosa. Dessuten var det salg!

Hehe, mannen min er også sånn som bryr seg veldig om utseende på ting (og materiale/kvalitet). Han er grafisk designer, og er den av oss som er mest opptatt av sånt (litt motsatt av mange par). Jeg ville egentlig ha en Emmaljunga Edge, for eksempel, men han vil helst ikke ha en vogn med stoff som ser ut som en «skalljakke» :p Og når han sa det begynte jo jeg å tenke sånn ogaå: haha. så da blir det en av Mondial-vognene med leatherette.. jeg synes de er fine jeg og da, men jeg er jo også glad i klær fra sportsbutikk (typ parkas, vinterstøvler og sånt) mens han går i ullfrakk hele vinteren og skinnsko. :D og ikke lue med mindre det er kaldere enn -10 og han skal være ute en stund (går ikke med lue til/fra jobb fordi det ødelegger sveisen). Geez :p :D

Men jeg vil nok tro han synes den stelleveska er alt for feminin, og derfor bare vil bruke en av de mørkebrune messenger-veskene han har når han skal ha pappaperm (ryggsekk utgår nok for det er også ganske stygt nemlig, hehe. I følge han altså ;) )

Litt slitsomt med menn som bryr seg, men fint også. Han er mye bedre enn meg på interiør, hvor ting bør stå og hva som er fint sammen. Jeg har null peil :p men ser det jo når det kommer på plass.

Han bruker «stygge» ting også altså. Måå ikke ha noe fint. Han er veldig ærlig på at babyjogger-vogna ikke er noe pen, men han synes den er veldig praktisk.

Vi synes vognene da vi var små, med kordfløyel, var veldig pene. Nostalgii

Det er ikke så nøye om den ei pen, bare den ikke er for feminin.
Jeg har veldig mange meninger når det kommer til babyutstyr og klær (og egentlig til eldre barn også), og mange av de er ganske urokkelige, så hvis han vil ha en mening, er det helt greit. :-D

Jeg har som heter oioi hobo. Er i svart skinn. Kjempe fornøyd. Den er snsrt 6 år, og holder seg godt. Syns den er litt tøff, og sambo tørr gå med den :)

Den synes jeg ser fin ut, må google! Takk!

Jeg har lyst på easygrow sin i brun skinn, men aner ikke hvor brukervennlig den er. Må nok i butikk og se på den:)

Den har jeg også sett på nett, håper jeg finner en fysisk butikk som har den!!

Vi har bare fjellreven sekk :)

Jeg pleide å ha en liten sekk under vogna i tillegg til stelleveske de dagene vi var borte hele dagen. Det var liksom litt begrenset hvor mange flasker og termos det var plass til i stelleveska. Det blir sikkert slik n å og.

Jeg har en stellesekk fra Kaos som jeg er veldig fornøyd med. Min er i rosa (men en fin nyanse!), så mannen nektet å bruke den. Men de finnes både i marineblå og svart, og kan fint brukes som en vanlig ryggsekk etterpå. De kan henges som en veske på vogna, og har mange kjekke løsninger. Og så er de fine!

Burde jo ha kjøpt en nøytral farge på sekken, men jeg var så lei av at alt var grått og blått med mini at jeg flesket til med rosa. Dessuten var det salg!

Jeg skal google! Takk for tips!

https://www.mimmis.no/ryco-stelleveske-messenger-deluxe

Kjøpt denne. Virker ålreit med bred åpning i toppen (lett tilgang) og flere små rom og plastlommer.
Fulgte med en på vogna og, men det var så liten og kun ett rom..

Det var denne dama på barnas hus anbefalte, og jeg så på den sist også. Mitt problem med den er åpningen, synes ikke den er stor nok, og liker ikke den doble glidelåsen... (Jeg vet jeg er vanskelig )

Er det noen som har kjøpt stelleveske allerede? Mange har nok fra før også. Det har vi også, men den er litt vel godt brukt, i fire år nå (bruker den ofte fortsatt, har gjerne med et skift til frøkna, da hun ikke er så flink til å holde seg), og har allerede skiftet glidelås en gang.

Jeg brukte lang tid på å finne en sist, så nå ville jeg høre om dere har tips :)

Jeg har selvfølgelig noen kriterier

- stor åpning, så det er lett å finne ting
- romslig, da jeg må ha med termos og flasker
- utseende som ikke er for feminint, slik at mannen også synes den er ok
- passe til brun vogn (Brio happy)
- ha glidelås på hovedrommet
- flere lommer inni, helst minst en med glidelås

Kravstor? Meget mulig!! :laughing001
Har bare den som fulgte med vogna vi kjøpte brukt enn så lenge.. kjøper nok en ny etterhvert.

Back
Topp