Stelleveske

Jeg skal ha denne sekken fra kaoz denne gangen! Virker helt genial [emoji4]

9d64d764e0d7ff3f8ef6019a41b38b29.png

Jeg vurderer absolutt en sekk altså! Må virkelig komme meg på butikk for å se. Supert med masse tips!

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe ny stelleveske, men det er jo så mange fine så kanskje jeg må unne meg en alikavel [emoji85][emoji85]

Har hatt flere typer, men favoritten er og blir Baby Bjorn sin som er rundt og litt stiv. Den rommer utrolig mye og er veldig oversiktlig. Og så passer den til det meste (også til mannfolka!) Kjøpte den (pent) brukt til et par hundre kroner. Vet ikke om de fremdeles er for salg i butikker.

Jeg tenkte å prøve meg på en skip hop duo. Skal dra innom en forhandler for å se om den faktisk er så praktisk som jeg syntes den ser ut som på nett:bookworm:

I dag var vi på Babybanden på Skøyen og BabyShop på Slependen, og jeg fant to stk som kaanskje kan funke. Sekken til Stokke, og en i "skinn" fra Easygrow (hvis jeg fjerner en "dingeldangel". I tillegg til en storksak+Bugaboo bag, men den var litt vel dyr, så det spørs. Tror jeg legger mer penger i den nå, enn sist, kvaliteten var ikke supergod.

Vi har fra før av Stokke sin og camcam. Likte å bytte på litt:) Denne gangen har jeg litt lyst på en vanlig veske som kan brukes som stelleveske, så kan jeg ha den som vanlig veske senere igjen;) Vurderer denne:Screenshot_20180203-001308.png

Nå har vi endelig (!) investert i «stelleveske» type Fjällräven sekk! Hvilken type har dere? Og hvilken str.? Vi endte opp med denne, og er foreløbig fornøyd (før bruk vel og merke) Tenker den blir topp som barnehagesekk på sikt![emoji108]

Eneste jeg lurer litt på er hvordan dere pakker sekken med babyutstyret, om dere har noen gode tips?:)

Jeg skal ha denne sekken fra kaoz denne gangen! Virker helt genial [emoji4]

9d64d764e0d7ff3f8ef6019a41b38b29.png

Denne har vi kjøpt også, det var tilbud på Kaos en dag etter jul, med diverse sekker de hadde byttet strikk på og sånn til veldig redusert pris. Ønsket meg egentlig den fargen du har på bildet, men når vi kom oss på butikken var det bare de beige igjen til lav pris. Så det ble den, men fortsatt veldig fornøyd :) virker veldig kjekt å ha sekk ift veske, jeg er ikke noe veskemenneske selv. Har såvidt begynt å pakke litt i den til fødebag <3

Back
Topp