Stelleveske

Nå har vi endelig (!) investert i «stelleveske» type Fjällräven sekk! Hvilken type har dere? Og hvilken str.? Vi endte opp med denne, og er foreløbig fornøyd (før bruk vel og merke) Tenker den blir topp som barnehagesekk på sikt![emoji108]

Eneste jeg lurer litt på er hvordan dere pakker sekken med babyutstyret, om dere har noen gode tips?:)
Ikke tenkt så langt enda. I starten trenger man bleier, våtservietter, ammeklut/gulpeklut og ett klesskift. Kanskje en salve til sår rompe. Tenker det er lett å finne i sekken siden den kan åpnes helt. Etterhvert vil jeg kanskje finne en liten «sminkepung» til de små tingene..

Denne har vi kjøpt også, det var tilbud på Kaos en dag etter jul, med diverse sekker de hadde byttet strikk på og sånn til veldig redusert pris. Ønsket meg egentlig den fargen du har på bildet, men når vi kom oss på butikken var det bare de beige igjen til lav pris. Så det ble den, men fortsatt veldig fornøyd :) virker veldig kjekt å ha sekk ift veske, jeg er ikke noe veskemenneske selv. Har såvidt begynt å pakke litt i den til fødebag <3

Jeg fikk akkurat denne i babyshower gave fra jentene [emoji4] hadde sagt til flere at jeg ønsket meg den til bursdagen min[emoji28] den er såå fin!

Jeg tenker også å bruke den som fødebag [emoji4] gleder meg til å ta den i bruk! Den er god å bære og absolutt en fordel med sekk i forhold til veske. Vi gikk over til fjellreven sekk til storebror etter hvert, men den var ikke så god å bære og var ikke tilpasset å være en stellebag i forhold til lure løsninger med flere rom og løsning for å henge godt på vogna feks.

Back
Topp