stelleveske

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har kjøpt seg en fin Stelleveske som de har lyst å ta bilde av å legge ut? Har så lyst på en men vet ikke helt hvilken jeg evt vil ha.

Jeg har ikke kjøpt enda, men tror jeg vill kjøpe skip hop sin :-)

Brukte en Jujube BeAll til første, men ble kjapt lei av å drasse rundt på en stor stelleveske så gikk over til å bruke en vanlig veske eller ryggsekk. Da andre ble født ble stelleveska brukt kanskje 5-6 ganger før enklere løsninger ble valgt. Kanskje jeg har lært denne gang og dropper hele greia ;)

Har ikke kjøpt enda, men skal ha denne :D syns den var litt dyr, men siden svigerfar kjøper vognen så fant jeg ut at jeg kan unne meg den :) syns den var kjempefin og kan fungere veldig fint som vanlig veske etterpå også. Og siden den er i skinn vil den bare bli finere med årene :)
ImageUploadedByBV Forum1467795406.517184.jpg

Har ikke kjøpt enda, men skal ha denne :D syns den var litt dyr, men siden svigerfar kjøper vognen så fant jeg ut at jeg kan unne meg den :) syns den var kjempefin og kan fungere veldig fint som vanlig veske etterpå også. Og siden den er i skinn vil den bare bli finere med årene :)
Vis vedlegget 185956
Du, den har jeg også kjøpt! Kjempe fin! :) og ikke for stor! Om du ikke hr kjøpt din ennå så kan du sjekke ut babybanden og babyshop, de pleier å ha 20% av på alt iblant. Og da får du den litt billigere

Vis vedlegget 185956
Denne var på tilbud på babyshop i går i allefall, og med koden 20extra får man 20 prosent oppå det igjen. Men det kan jo hende salget er ferdig nå. Jeg bestilte storksak elizabeth i sort i går, ble hele 900 kroner billigere pga salget :)

Må slenge med bilde av min da. Rettferdiggjorde prisen med at den vil bli en super pc-veske til å ha med på høyskolen når den ikke er stelleveske lengre :) ImageUploadedByBV Forum1467796381.572067.jpg

Jeg har kjøpt Skip Hop Duet :) Syns det er så greit at man kan ta ut innerveska, sånn at jeg enten kan bruke begge samtidig og få med meg mye mer (kan se for meg det blir litt å drasse med seg med tvillinger :p), eller hvis mannen skal ut på tur med kidsa og må ha med seg stelleveske. Ser liksom ikke for meg at han syns det er så stas å gå rundt med noe som ser ut som en vanlig veske :p Ville ha noe som ikke skrek stelleveske, men noe jeg kunne bruke senere. Veldig fornøyd så langt, den er utrolig fin og det virker som om den er veldig godt laget! :)

image.jpeg

ImageUploadedByBV Forum1467801374.328716.jpg
Har denne fra før, så skal bare fortsette å bruke den:) Den er lett, mange store og gode rom, myk og enkel å rengjøre. Praktisk at den kan rulles sammen når den ikke er i bruk, samt at den kan brukes som veske etter hvert som babyen blir større.

Ser den ekstra-koden kun var gyldig til igår, så da havner prisen på 1840. Da venter jeg litt, kommer sikkert tilbud på nytt senere. Babyshop hadde den dyreste førprisen, var feks 1999 på Jollyroom. Så om det kommer tilbud på Jollyroom blir det rimeligere :)

Da ville nok jeg ha ventet også :)

Jeg har kjøpt Skip Hop Duet :) Syns det er så greit at man kan ta ut innerveska, sånn at jeg enten kan bruke begge samtidig og få med meg mye mer (kan se for meg det blir litt å drasse med seg med tvillinger :p), eller hvis mannen skal ut på tur med kidsa og må ha med seg stelleveske. Ser liksom ikke for meg at han syns det er så stas å gå rundt med noe som ser ut som en vanlig veske :p Ville ha noe som ikke skrek stelleveske, men noe jeg kunne bruke senere. Veldig fornøyd så langt, den er utrolig fin og det virker som om den er veldig godt laget! :)

Vis vedlegget 185962

Den var veldig fin, praktisk med to i en!

Bestilt denne jeg, håper den er ok.
Jeg ønsker ikke å bruke så mye penger på stelleveske egentlig.ImageUploadedByBV Forum1467806282.241800.jpg

Sist fikk jeg med en veske når jeg kjøpte besafe izi go bilstolen, men den vesken hatet jeg! Så uoversiktlig ..
Så med en gang jeg slapp å ta med flasker, 3 klesbytter etc over alt så gikk jeg over til vanlig veske som jeg hekter på vognen. Men den blir for liten for nyfødtperioden så måtte ha noe nytt nå :)

Vis vedlegget 185956

Hva heter den? Var veldig fin

Må slenge med bilde av min da. Rettferdiggjorde prisen med at den vil bli en super pc-veske til å ha med på høyskolen når den ikke er stelleveske lengre :) Vis vedlegget 185958

Denne spanderte jeg på meg da jeg fikk nummer 1. Nå kommer nr 2 og den er fortsatt like fin. Den er utrolig god og stor og jeg elsker alle lommene på innsiden. På den måten har alt sin plass i veska.
Jeg galt også litt for at man kan bruke den som pc veske etterpå. Jeg jobber som it konsulent til vanlig og jeg må innrømme at den har ikke blitt brukt som pcveske etterpå. Syns den er litt for "slapp" i veggene til at jeg føler maskinen min er beskyttt riktig.
Men jeg ELSKER fortsatt vesken og gleder meg til å ta den i bruk igjen.

Back
Topp