stelleveske

Vi kjøpte Stokke sin som matcher vogna. Ser grei ut, og den er sånn at pappaen fint kan bruke den også :)

700_Noa_Navy_front.jpg
Jeg har kjøpt denne, det er Storksak Noa, bare i marineblå. Mye finere i virkeligheten, og passer supert til min marineblå vogn:happy: hadde ikke stelleveske forrige gang og kjenner at det skal bli greit med en skikkelig oversiktlig veske denne gangen:happy:

d7e9adb396569902f3432e7c72df3cd7

Tatt en sjangs på denne fra wish, kostet i underkant av 100kr :-P Syntes den var så søt, og er den ikke bra, bruker vi antagelig bare ei av veskene mine eller en sekk :-) Budsjettet tillater ikke ei dyr stelleveske, selv om jeg kunne tenkt meg det.

HImageUploadedByBV Forum1469753840.155421.jpg

Det ble den som matcher vogna, Silver Cross Elegance:) Blir nok til at jeg kjøper en til fra eBay eller noe for å variere litt:)

Vi kjøpte Stokke sin som matcher vogna. Ser grei ut, og den er sånn at pappaen fint kan bruke den også :)

Lurer på å gjøre det samme - men det er vell to modeller å velge mellom? Tok du den som også kunne brukes som ryggsekk eller den andre?

Har en storksak Elizabeth i rød som ei på termingruppen min sist vant her inne for 3,5 år siden men ville jeg skulle få istedenfor siden hun var veldig fornøyd med den hun hadde ❤

Elsker den men har sett sett på muligheten til å kanskje farge skinnet, noe pga farge og noe fordi mannen har hvert uforsiktig med den så merker av vann på den (han satt den nedi vann uten å legge merke til det!) osv.
Men vet ikke om mannen vil spare penger eller hva det er men han liker den vist fargen og jeg elsker plassen inni :D

image013.jpg

Vi kjøpte vesken som tilhører vognen. Jeg hadde kanskje sett for meg en mer feminin veske, men mannen var helt i ekstase og fornøyd med denne, så jeg tenker at det er enda viktigere ;-) Bonus er at den passer vognen helt perfekt.

NXT90_59610_M.jpg

2000011624_1.jpg kjøpte denne med vognen ;) praktisk og er ikke noe kjip for pappan å bruke:p kunne godt ha vært litt større da...

Vi kjøpte vesken som tilhører vognen. Jeg hadde kanskje sett for meg en mer feminin veske, men mannen var helt i ekstase og fornøyd med denne, så jeg tenker at det er enda viktigere ;-) Bonus er at den passer vognen helt perfekt.

NXT90_59610_M.jpg
Han skal vel i permisjon han også så greit at veska kan brukes av begge ;)
Tror vi får med veska på vår emmaljunga også (glemte å spørre om det og var litt kaotisk ;) )
Men den er jo praktisk i forhold til at den kan henge på vogna og matche ;)
Ser ikke for meg mannen bruke rød stelleveske for eksempel ;)

Han skal vel i permisjon han også så greit at veska kan brukes av begge ;)
Tror vi får med veska på vår emmaljunga også (glemte å spørre om det og var litt kaotisk ;) )
Men den er jo praktisk i forhold til at den kan henge på vogna og matche ;)
Ser ikke for meg mannen bruke rød stelleveske for eksempel ;)

Nettopp. Og jeg syns det er hyggelig når han er engasjert og har meninger, så det var ingen problem for meg å si ja til det ;-)

Fikk denne av mormora mi, som blir oldemor for første gang :) Det er den stelleveska som hører til vogna :)
ImageUploadedByBV Forum1469791978.819568.jpg

For de som vil bruke vanlige vesker, anbefaler jeg å kjøpe en sånn til å ha oppi veska:)
Jeg tror du vil like Multi-function Handbag Purse Organizer Insert Phone Cosmetic Bag in Bag Storage Case. Legg det til ønskelisten din!http://mama.wish.com/c/54fed02d1c36ca02865f0557

d7e9adb396569902f3432e7c72df3cd7

Tatt en sjangs på denne fra wish, kostet i underkant av 100kr :-P Syntes den var så søt, og er den ikke bra, bruker vi antagelig bare ei av veskene mine eller en sekk :-) Budsjettet tillater ikke ei dyr stelleveske, selv om jeg kunne tenkt meg det.

denne hadde jeg til minstemann i flokken. Fungerer helt fint.
Litt liten hvis du skal ha med mye men til daglig er den topp.

Back
Topp