Noen som har kjøpt seg en fin Stelleveske som de har lyst å ta bilde av å legge ut? Har så lyst på en men vet ikke helt hvilken jeg evt vil ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du, den har jeg også kjøpt! Kjempe fin!Har ikke kjøpt enda, men skal ha dennesyns den var litt dyr, men siden svigerfar kjøper vognen så fant jeg ut at jeg kan unne meg den
syns den var kjempefin og kan fungere veldig fint som vanlig veske etterpå også. Og siden den er i skinn vil den bare bli finere med årene
![]()
Vis vedlegget 185956
Denne var på tilbud på babyshop i går i allefall, og med koden 20extra får man 20 prosent oppå det igjen. Men det kan jo hende salget er ferdig nå. Jeg bestilte storksak elizabeth i sort i går, ble hele 900 kroner billigere pga salgetHar ikke kjøpt enda, men skal ha dennesyns den var litt dyr, men siden svigerfar kjøper vognen så fant jeg ut at jeg kan unne meg den
syns den var kjempefin og kan fungere veldig fint som vanlig veske etterpå også. Og siden den er i skinn vil den bare bli finere med årene
![]()
Vis vedlegget 185956
Omg! Tusen takk for tipsetJoda, den er på salg fremdeles. Ville slått til nå om jeg var deg. Blir jo under 1500 kroner med rabattkoden. https://m.babyshop.no/noa-leather-changing-bag-black/p/102651
Ser den ekstra-koden kun var gyldig til igår, så da havner prisen på 1840. Da venter jeg litt, kommer sikkert tilbud på nytt senere. Babyshop hadde den dyreste førprisen, var feks 1999 på Jollyroom. Så om det kommer tilbud på Jollyroom blir det rimeligereJoda, den er på salg fremdeles. Ville slått til nå om jeg var deg. Blir jo under 1500 kroner med rabattkoden. https://m.babyshop.no/noa-leather-changing-bag-black/p/102651

Ser den ekstra-koden kun var gyldig til igår, så da havner prisen på 1840. Da venter jeg litt, kommer sikkert tilbud på nytt senere. Babyshop hadde den dyreste førprisen, var feks 1999 på Jollyroom. Så om det kommer tilbud på Jollyroom blir det rimeligere![]()
Jeg har kjøpt Skip Hop DuetSyns det er så greit at man kan ta ut innerveska, sånn at jeg enten kan bruke begge samtidig og få med meg mye mer (kan se for meg det blir litt å drasse med seg med tvillinger
), eller hvis mannen skal ut på tur med kidsa og må ha med seg stelleveske. Ser liksom ikke for meg at han syns det er så stas å gå rundt med noe som ser ut som en vanlig veske
Ville ha noe som ikke skrek stelleveske, men noe jeg kunne bruke senere. Veldig fornøyd så langt, den er utrolig fin og det virker som om den er veldig godt laget!
Vis vedlegget 185962

Har ikke kjøpt enda, men skal ha dennesyns den var litt dyr, men siden svigerfar kjøper vognen så fant jeg ut at jeg kan unne meg den
Vis vedlegget 185956
Vis vedlegget 185971
Har denne fra før, så skal bare fortsette å bruke denDen er lett, mange store og gode rom, myk og enkel å rengjøre. Praktisk at den kan rulles sammen når den ikke er i bruk, samt at den kan brukes som veske etter hvert som babyen blir større.
Storksak noa leather, i svartHva heter den? Var veldig fin
Må slenge med bilde av min da. Rettferdiggjorde prisen med at den vil bli en super pc-veske til å ha med på høyskolen når den ikke er stelleveske lengreVis vedlegget 185958