Stelleveske

MamaBear

Elsker forumet
Er det noen som har kjøpt Stelleveske og vil vise frem? Vurderer denne, men synes det er vanskelig å bestemme seg :p Det må bli i sort da. [ImageUploadedByBV Forum1440921130.399991.jpgATTACH=full]133243[/ATTACH]ImageUploadedByBV Forum1440921122.062623.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1440921111.509633.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1440921111.509633.jpg
    119,3 KB · Visninger: 49
ImageUploadedByBV Forum1440925771.561726.jpgImageUploadedByBV Forum1440925789.035701.jpg

Ble denne på meg da jeg ønsker en veske jeg kan bruke etter stelleveskeperioden også :)

Jeg hadde denne som vanlig veske før, men vil ha flere rom å ha småting i en stelleveske :)
Vurderer en sånn organizer til å ha oppi, men godt mulig jeg bare bruker en liten toalettveske til kremer o.l.

Vurderer en sånn organizer til å ha oppi, men godt mulig jeg bare bruker en liten toalettveske til kremer o.l.
Hvor får man kjøpt en sånn organizer? Har den veska som jobbveske og hadde jo vært topp å ha et litt finere alternativ til stelleveske siden jeg allerede har den :)

Hvor får man kjøpt en sånn organizer? Har den veska som jobbveske og hadde jo vært topp å ha et litt finere alternativ til stelleveske siden jeg allerede har den :)
Jeg har foreløpig bare sett de på eBay, men de finnes helst sikkert i norske butikker også.
Jeg heller nok mer mot å kjøpe noen fine små toalettvesker og en stellematte. Virker som en organizer stjeler unødvendig mye plass?

483df4d4059e1f52bf87dbcac7970cba
dette er stellevesker jeg skal ha. Matcher vognen :)

Jeg har kjøpt min på quintessentialmommies.com :-) Tar ikke veldig stor plass i vesken, og god plass til ekstra stellematte :-)

Jeg bruker også "jobbveska," tenker jeg. Den har allerede noen lommer, og jeg deler inn hovedrommet med plastmappen helsekortet ligger i. Jeg tror også at toalettmapper og stelleunderlag er like greit som "organizer."

Har dere noe til å henge den I vogna med? Jeg klarer ikke bestemme meg for om de i skinn eller de i metall ser best ut...

Jeg bruker også "jobbveska," tenker jeg. Den har allerede noen lommer, og jeg deler inn hovedrommet med plastmappen helsekortet ligger i. Jeg tror også at toalettmapper og stelleunderlag er like greit som "organizer."

Har dere noe til å henge den I vogna med? Jeg klarer ikke bestemme meg for om de i skinn eller de i metall ser best ut...
Kroker tenker du på?
Har ikke kjøpt det nei, men blir nødt til det. Ser at det kun er ringer på vogna til å henge stelleveske i..
Har du sett på noen?

Vi kjøpte kroker fra happy mummy:)
Vet tinkafu har også.
Kjøpte våre på småting :)

Har du sett på noen?

Jeg har ikke ringer på vogna, og jeg haaaater lyden av metallgnissing, så jeg heller mot lærstroppene til Ida Ising. Men så klarer jeg ikke stole på at de er sterke nok...

Vi trenger også å kjøpe kroker til veska! Den sklir ned hele tiden når den bare henger over håndtaket. Tror mannen får velge dette, han er mer teknisk av seg og har helt sikkert en mening om hva som er best:-) Han har også bestemt at vi skal kjøpe sånn ekstra solskjerm fra Tinkafu, siden den integrerte solskjermen kun dekker til midt foran på Emmaljungan. Han er så god:-)

Snapchat-3509536993120668391.jpg Snapchat--8783957524041715340.jpg Snapchat--8783957524041715340.jpg Her falt valget på denne! God og romslig, med en smal ytterlomme på hver side av vesken. Håndtak og også stropp som kan festes på :) Tenker vi kjøper et par mindre toalettmapper til kremer og lignende til å ha til vesken :) Og slike saker til å feste vesken på vognen med er bestilt på ebay :)

Vi trenger også å kjøpe kroker til veska! Den sklir ned hele tiden når den bare henger over håndtaket. Tror mannen får velge dette, han er mer teknisk av seg og har helt sikkert en mening om hva som er best:-) Han har også bestemt at vi skal kjøpe sånn ekstra solskjerm fra Tinkafu, siden den integrerte solskjermen kun dekker til midt foran på Emmaljungan. Han er så god:-)

ImageUploadedByBV Forum1442148065.565945.jpg
ImageUploadedByBV Forum1442148088.228972.jpg
Vi har disse og synes de virker veldig greie :)

Back
Topp