Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde denne som vanlig veske før, men vil ha flere rom å ha småting i en stelleveskeHar ikke kjøpt, men bestemt meg for denne:
http://m.michaelkors.com/jet-set-large-top-zip-leather-tote/_/R-US_30F4STTT9L?No=93&color=0035
Håper jeg får tak i den når jeg skal til Tokyo!
Kjøper stellematte og noen ringer til å henge den på vognen på nett.
Vurderer en sånn organizer til å ha oppi, men godt mulig jeg bare bruker en liten toalettveske til kremer o.l.Jeg hadde denne som vanlig veske før, men vil ha flere rom å ha småting i en stelleveske![]()
Hvor får man kjøpt en sånn organizer? Har den veska som jobbveske og hadde jo vært topp å ha et litt finere alternativ til stelleveske siden jeg allerede har denVurderer en sånn organizer til å ha oppi, men godt mulig jeg bare bruker en liten toalettveske til kremer o.l.
Jeg har foreløpig bare sett de på eBay, men de finnes helst sikkert i norske butikker også.Hvor får man kjøpt en sånn organizer? Har den veska som jobbveske og hadde jo vært topp å ha et litt finere alternativ til stelleveske siden jeg allerede har den![]()
Jeg har kjøpt min på quintessentialmommies.comHvor får man kjøpt en sånn organizer? Har den veska som jobbveske og hadde jo vært topp å ha et litt finere alternativ til stelleveske siden jeg allerede har den![]()
Kroker tenker du på?Jeg bruker også "jobbveska," tenker jeg. Den har allerede noen lommer, og jeg deler inn hovedrommet med plastmappen helsekortet ligger i. Jeg tror også at toalettmapper og stelleunderlag er like greit som "organizer."
Har dere noe til å henge den I vogna med? Jeg klarer ikke bestemme meg for om de i skinn eller de i metall ser best ut...
Har du sett på noen?
Veldig fin! Hva heter den?Vis vedlegget 133249Vis vedlegget 133250
Ble denne på meg da jeg ønsker en veske jeg kan bruke etter stelleveskeperioden også![]()
Vi trenger også å kjøpe kroker til veska! Den sklir ned hele tiden når den bare henger over håndtaket. Tror mannen får velge dette, han er mer teknisk av seg og har helt sikkert en mening om hva som er bestHan har også bestemt at vi skal kjøpe sånn ekstra solskjerm fra Tinkafu, siden den integrerte solskjermen kun dekker til midt foran på Emmaljungan. Han er så god
![]()

Har ikke kjøpt, men bestemt meg for denne:
http://m.michaelkors.com/jet-set-large-top-zip-leather-tote/_/R-US_30F4STTT9L?No=93&color=0035
Håper jeg får tak i den når jeg skal til Tokyo!
Kjøper stellematte og noen ringer til å henge den på vognen på nett.