Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var utrolig fin
Har faktisk ikke tenkt noe over detVi må også ha stellebordet på rommet til den lille da vi ikke har plass på badet. Har lest litt om dette med tanke på temperatur ogsånt, og et så bekymret for dette. Men nå skal han jo sove inne hos oss den første tiden, så da går det hvert fall greit. Hva tenker dere? Hvordan temperatur skal dere ha på babyrommet?
Jeg aner ikke :s leste bare at man ikke skulle ha over 20 grader da det kan føre til krybbedød.Har faktisk ikke tenkt noe over detmen tenker å ha 20grader på rommet til den lille, er det kanskje for kaldt for stelleplassen?
Tenker at stellebordet står ved pipa (pipa går igjennom barnerommet) og at på sommeren så går det bra. Er kanskje litt avslappa når det gjelder sånt, men er jo ikke lenge han ligger uten klær og bading kan vi flytte på hvis det blir for kaldt.Vi må også ha stellebordet på rommet til den lille da vi ikke har plass på badet. Har lest litt om dette med tanke på temperatur ogsånt, og et så bekymret for dette. Men nå skal han jo sove inne hos oss den første tiden, så da går det hvert fall greit. Hva tenker dere? Hvordan temperatur skal dere ha på babyrommet?
Såpass jaJeg aner ikke :s leste bare at man ikke skulle ha over 20 grader da det kan føre til krybbedød.
da skal vi hvertfall ikke ha over 20 grader Har tenkt på vanlig kommode jeg også, men vurderer et stort skap som går over hele den ene veggen, hvor vi kan ha plass til alt av klær, stellematte, bleier og andre helseprodukterVi har lite bad så har rett og slett vegghengt stellebord som vi kan åpne ved behov.
I tillegg skal vi ha vanlig kommode med stellematte oppå på barnerommet.

Lurt! Barnerommet er ikke sååå stort at det går an hos oss, så da blir det kommode!Har tenkt på vanlig kommode jeg også, men vurderer et stort skap som går over hele den ene veggen, hvor vi kan ha plass til alt av klær, stellematte, bleier og andre helseprodukter![]()
Jeg tenkte først på vegghengt stellebord, men badet er for smalt. :/ må kutte ut dusjen (som er kjempeliten og jeg får såvidt plass etter jeg ble gravid) for å få plass til et vegghengt.Dere med små bad, har dere ikke litt veggplass å ta av?
Broen min og kona hadde minste badet ever i leiligheten sin i Trondheim men fikk plass til et vegghengt ett over vaskemaskinen sin. IKEA Bestå tror jeg det het.
På mange kaféer rundt her har de det fra Babydan som jeg også tror vil være omtrent i samme str.
Ganske enkelt genialt![]()
Vi har det! Helt genialt ja!Dere med små bad, har dere ikke litt veggplass å ta av?
Broen min og kona hadde minste badet ever i leiligheten sin i Trondheim men fikk plass til et vegghengt ett over vaskemaskinen sin. IKEA Bestå tror jeg det het.
På mange kaféer rundt her har de det fra Babydan som jeg også tror vil være omtrent i samme str.
Veldig genialt jaDere med små bad, har dere ikke litt veggplass å ta av?
vi har ikke plass da vi har vasker og skap over ene veggen, dusj og badekar over to andre og do plassert midt på den siste veggen, blir veldig trangt og syntes å måtte stå helt oppi dusjen for å stelle den lille, og ønsker helder ikke å ha det over do. Syntes verken det blir fint eller praktisk