Stelleplassen

Vi må også ha stellebordet på rommet til den lille da vi ikke har plass på badet. Har lest litt om dette med tanke på temperatur ogsånt, og et så bekymret for dette. Men nå skal han jo sove inne hos oss den første tiden, så da går det hvert fall greit. Hva tenker dere? Hvordan temperatur skal dere ha på babyrommet?

Vi må også ha stellebordet på rommet til den lille da vi ikke har plass på badet. Har lest litt om dette med tanke på temperatur ogsånt, og et så bekymret for dette. Men nå skal han jo sove inne hos oss den første tiden, så da går det hvert fall greit. Hva tenker dere? Hvordan temperatur skal dere ha på babyrommet?
Har faktisk ikke tenkt noe over det o_O men tenker å ha 20grader på rommet til den lille, er det kanskje for kaldt for stelleplassen?

Har faktisk ikke tenkt noe over det o_O men tenker å ha 20grader på rommet til den lille, er det kanskje for kaldt for stelleplassen?
Jeg aner ikke :s leste bare at man ikke skulle ha over 20 grader da det kan føre til krybbedød.

Tenker at stellebordet står ved pipa (pipa går igjennom barnerommet) og at på sommeren så går det bra. Er kanskje litt avslappa når det gjelder sånt, men er jo ikke lenge han ligger uten klær og bading kan vi flytte på hvis det blir for kaldt. :)

Vi har lite bad så har rett og slett vegghengt stellebord som vi kan åpne ved behov.
I tillegg skal vi ha vanlig kommode med stellematte oppå på barnerommet.

Vi har lite bad så har rett og slett vegghengt stellebord som vi kan åpne ved behov.
I tillegg skal vi ha vanlig kommode med stellematte oppå på barnerommet.
Har tenkt på vanlig kommode jeg også, men vurderer et stort skap som går over hele den ene veggen, hvor vi kan ha plass til alt av klær, stellematte, bleier og andre helseprodukter:happy:

Har tenkt på vanlig kommode jeg også, men vurderer et stort skap som går over hele den ene veggen, hvor vi kan ha plass til alt av klær, stellematte, bleier og andre helseprodukter:happy:
Lurt! Barnerommet er ikke sååå stort at det går an hos oss, så da blir det kommode!

Dere med små bad, har dere ikke litt veggplass å ta av?

Broen min og kona hadde minste badet ever i leiligheten sin i Trondheim men fikk plass til et vegghengt ett over vaskemaskinen sin. IKEA Bestå tror jeg det het.
På mange kaféer rundt her har de det fra Babydan som jeg også tror vil være omtrent i samme str.

Ganske enkelt genialt ❤️

Broen min og kona hadde minste badet ever i leiligheten sin i Trondheim men fikk plass til et vegghengt ett over vaskemaskinen sin. IKEA Bestå tror jeg det het.
På mange kaféer rundt her har de det fra Babydan som jeg også tror vil være omtrent i samme str.

Ganske enkelt genialt ❤️
Jeg tenkte først på vegghengt stellebord, men badet er for smalt. :/ må kutte ut dusjen (som er kjempeliten og jeg får såvidt plass etter jeg ble gravid) for å få plass til et vegghengt. :( men tanken har vert der ja. :)

Ganske enkelt genialt ❤️
Vi har det! Helt genialt ja!

Ganske enkelt genialt ❤️
Veldig genialt ja:happy: vi har ikke plass da vi har vasker og skap over ene veggen, dusj og badekar over to andre og do plassert midt på den siste veggen, blir veldig trangt og syntes å måtte stå helt oppi dusjen for å stelle den lille, og ønsker helder ikke å ha det over do. Syntes verken det blir fint eller praktisk:) vurderer vaskerommet, å ha stellematte over platen over vaskemaskinen:cool: men redd det blir litt bråkete når vaskemaskinen går, og jeg ønsker å bruke god tid og kose meg med den lille under stellet :p så blir nok vegg til vekk skap på rommet til den lille, evt. Pax garderobe med stellematte:p:p

Vi har fortsatt stellekommode fra storebror. Så den står på badet enda (er så glad for at vi har plass på badet!) :) er bare en vanlig kommode også har vi laget en plate oppå som gjør at stellematten kan trees på, sann den sitter fast og ikke ligger løst oppå kommoden :)

Vi har bestemt oss for CAM Asia stellekommode, men ikke kjøpt inn enda. Jeg driver allikevel å planlegger i hodet mitt hvordan stellekommoden burde organiseres. Dere med erfaring - hvilke ting burde stå lett tilgjengelig og hva kan ligge i skuffene?

Vi har ikke veggplass på badet, så jeg tenker vi skal kjøpe sniglar stellebordet fra ikea. Bare flytte det rundt omkring på badet, etter hva vi skal bruke. Forann badekaret eller forann dusjen. Litt kjipt, men sånn blir det når badet ikke har ledig veggplass. Har greit med gulvplass da..

Vi har et 70-tallshus der badet er 160cm x 290cm. Pusset opp og fjernet badekaret og fikk i stedet inn en dusj med kar i bunnen. Målte da vi pusset opp med tanke på at vi skulle få plass til stellekommode i framtida... ;) Enkelt å hive slangen til karet oppi dusjen etter bruk da og dusjen vi har er genial til bading av litt større barn :)

Siden vi har såpass lite bad, så vi kjøper rett og slett ett sammenslåbart stellebord! :-) Veldig enkelt og lett. Tenker at man fint da kan flytte det over på soverommet på natten for å ikke skape unødvendig mye styr rundt bleieskift på natta :-) image.png

Her ble det et veldig enkelt et fra IKEA som jeg malte hvitt... Vi har så liten plass på badet at det mulighetene begrenset seg. Men luftig mellom hyllene så forhåpentligvis virker det ikke så overfylt innpå det. Kjøpte med en balje som det var plass til under. ImageUploadedByBV Forum1463909844.138453.jpg

Back
Topp